tv kanavien katselu vhs-videon kautta näytönohjaimeen

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by markoi83, Aug 8, 2004.

1. markoi83

markoi83 Member

Trophy Points:
    16
    eli yritän saada tv:n analogisia lähetyksiä näkymään tietokoneellani käyttämällä vhs-videoani, kaveri onnistui saamaan kuvan tietokoneelleen yhdistämällä vhs-videot näytönohjaimeen, mutta minulta se ei vielä ole onnistunut, enkä tiedä onnistuukokaan koska meillä on erillaiset näytönohjaimet. Mutta jos joku viisaampi vois auttaa niin olis kiva edes kokeilla. eli tarkemmat tiedot tulee tässä:

mulla on club 3d:n valmistama geforce fx 5600 xt jossa on tietenkin se s-vhs portti, vhs-videot on merkkiä philips vr200.

tähän mennessä olen asentanut näytönohjaimen mukana tulleet WDM ajurit ja olen yhdistänyt vhs-videoni kiinni näytönohjaimen s-vhs porttii käyttämällä s-video johtoa toinen pää johdosta on kiinni näytönohjaimessa ja toinen on kiinni scart liitin plugissa jossa on myös komposiitti johdoille paikka, kyseisessä plugissa on myös out ja in vipu jolla saa valittua tuleeko kuva sisään vai meneekö se ulos. olen laittanut scart plugista kuvan menemään ulos eli out kohdan olen valinnut, ja se scart plugi on tietenkin kiinni vhs-videoni scart paikassa, niin ja tietenkin vhs-videoihin menee normaali tv kaapeli suoraan seinästä.

siinä se kait sitten olikin, jos osaat yhtään auttaa tai jotain tärkeää jäi mainitsematta niin pistähän viestiä tänne päin. kiitos jo etukäteen kaikille. :)

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    club3d sivujen mukaan kortissa on vain Tv-out ominaisuus, ei siis video in, eli ei onnistu liittäminen.

3. markoi83

markoi83 Member

Trophy Points:
    16
    asia selvä ei voi mitään, kiitos nyt kuitenkin

Share This Page