Moi kaikille! Minulla on Pinnacle PCTC Rave merkkinen TV-kortti (ollut jo parisen vuotta). Luultavasti nyt se on sanonut sopimuksen irti (siis hajonnut). Sammutin normaalisti koneen illalla ja sitten seuraavana päivänä ei TV-kortti suostunut käynnistymään. Ilmoitti, että "Hardware initialization failed". Sitten se antoin mahdolliset syyt: "Possible reasons -PCTV card not pöugged in. -Sound card is missing. -Hardware in use by another application. -Twain driver is running. Possible solutions -Please connect the hardware and try again. -If another applications is open that uses PCTV (Studio, PCTV, Radio or PCTV Twain Driver), please close it first. -If the previous suggestions don`t help, please restart yous computer. -If this doesn`t help, please contact your local clealer." Mikähän liene tullut korttiin? Nämä asiat olen tehnyt: 1.Poistin ohjelman ja ajoin levyltä uudestaan sen, mutta ei auttanut. 2.Käytin korttia toisessa portissa. Käynnistin uudestaan ja kuulin kaksi piippausta, eli se portti ei toiminut. Laitoin sitten samaan josta otin, niin kone tunnisti uuden laitteen löytyneeksi. Laitehallinnassa on ääni-, video ja peliohjelmissa: Pinnacle PCTV data Service, Pinnacle WDM PCTV Audio Capture ja Pinnacle WDM PCTV Video Capture. Muut toimii oikein, mutta viimesessä on HUUTOMERKKI! Kun avaan sen, niin se ilmoittaa seuraavan: "Tätä laitetta ei voi käynnistää, koska sen asetustiedot rekisterissä ovat epätäydelliset tai vioittuneet. (Koodi 19) Käynnistä laitteen vianmääritys valitsemalla Vianmääritys." Kun käynnistän vian määrityksen niin ei tapahdu mitään. -> VOISKO VIKA OLLA TÄSSÄ? 3. Olen ajanut tietokoneen ajurit uudestaan. Kiitoksia, kun jaksoitte lukea. Auttakaa mitä teen?
jos vain jaksat niin selaile tämä läpi jos siellä vaikka olis jotain josta apuja: http://webboard.pinnaclesys.com/read_forums.asp?WebboardID=1&SectionID=80&lng=1 ja voihan se tosiaan olla että kortti sanoi sopimuksen irti