Minulla on liitettynä TV nVidian 6800GT korttiin ja en pysty nView asetuksista valitsemaan muuta nView tilaa kuin "Yksi näyttö". Eli kloonitilaa tai muita tiloja ei ole mahdollista valita. Voin vain nVidian ajureiden asetusten kautta vaihtaa ulostulon monitorista TV:n puolelle ja päinvastoin. Mistä tämä voisi johtua? Eli olisi mukava saada esim sama näyttö näkymään yhtäaikaa TV:stä ja monitorista. Eikö TV:tä ole tunnistettu jotenkaan vai mikä voisi olla vikana? ps. Taistelin juuri mustavalko ongelman kanssa ja sen sain ratkaistua siten, että laitoin ulostulon TV:hen jolloin TV:n ruudulta jouduin epäluettavasts tekstistä etsimään lisäasetukset nView:n kautta ja sieltä laitoin ulostuloksi "komposiitti" ulostulon, jolloin värit tulivat TV:hen. nVidian ajurit ovat mallia 81.85.
Onko näytönohjaimessa mahdollisesti kaksi DVI liitäntää? Jos on niin oletko kokeillut vaihtaa näytön toiseen DVI liittimeen?
Kyllä on 2 DVI liitintä, noh vaihdanpa tuohon toiseen sitten tämän näytön. Ja sellainenkin ongelma ilmeni tässä että kun esim olen katsonut pari elokuvaa TV:ltä ja kun yritän palata monitori tilaan niin nView valikoissa ei ole muuta kuin "analoginen näyttö" valittavissa, eli TV ja Nokia tekstit ovat hävinneet valittavista näytöistä. Tämä on todella omituista, eli en voi vaihtaa enää TV tilasta takaisin monitorille ulostuloa.
Eli nyt on DualViewinä monitori ja tv, tuohon tunnistukseen auttoi kun vaihdoin DVI paikkaa. Toivottavasti tämä nyt sitten toimii in future, kun äskenkin bootissa tunnistettu TV lähti yhtäkkiä pois listoilta kun meni näytön lisäasetuksiin. Outoa kyllä tämä. Mutta toivottavasti nyt säilyy nämä asetukset ja molemmat monitori/tv säilyvät tunnistettuina.
Itselläni on täysin sama ongelma. Minulla tosin ei ole kuin yksi liitin näytölle, joten ei apua siltäkään suunnalta.
Näytönohjain on NVIDIA versio: 6.14.10.5673 Näytönohjain Geforce3 Ti 200 Dual view ei ole valittavissa, mutta jos muutan näytön TV:ksi niin televisiossa näkyy häiriöitä. S-video piuha kulkee DVD:n kautta. Tämän pitäisi kait pelittää. Suoraan scart-adapteriin liitettynä ei TV:stä näy edes häiriöitä.
Geforce3 Ti 200 ei tue DualView:iä. TV-Tool:illa saa hiukan paremmat säätömahdollisuudet kyseisellä kortilla.