Tv:n katselu tietokoneella?

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by evershine, May 25, 2005.

1. evershine

evershine Guest

Niin, en löytänyt tähän kysymykseen täältä vastausta. Ja pahoittelen tyhmyyttäni jo etukäteen, mutta en ole mikään asiantuntija näissä tietokoneasioissa... Joten: minulla on koneessani TV-kortti, joka toimii aivan hyvin kun katson tv:tä koneellani siinä mukana tulleella ohjelmalla. Ainoat ongelmat ovat, että kuvan laatu on aika huono ja kanavia ei voi itse asettaa, vaan ohjelma etsii ne itse. Sen takia suurin osa kanavista onkin vain surinaa ja normaalit kanavat löytyvät aivan oudoista paikoista (esim. TV1 on kanava 43). Nyt siis kysyisin, että onko teillä tiedossa parempaa kuin tämä tietokoneen mukana tullut (sen nimi on joku Home Theater...), jossa saisi itse määrittää kanavat, niinkuin normaalissa tv:ssäkin. Ja kuvakin olisi parempi (luulen, että kuvan huonous johtuu siitä, että juuri nämä kanava-asetukset eivät ole aivan kohdallaan, sillä jotkin kanavat näkyvät huomattavasti paremmin kuin toiset). Koneeni on vuoden vanha ja tv-kortti on... Hmm... En tiedä kumpi näistä, mutta nämä täältä laitehallinnasta löytyivät eli ASUS TV7134 VDM video capture ja ASUS VDM TV tuner. Kiitos avusta jo etukäteen.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. Rikkivety

Rikkivety Regular member

Trophy Points:
    26

Share This Page