Olin liittämässä komposiittikaapelia tv:stä näytönohjaimen s-video liitäntään ja koskin vahingossa kaapelin päähän ja sain pienen sähköiskun ja nyt tv outin kuva on täyttä hyppivää värisotkua Miten saisin tv outin taas toimimaan? Näytön-ohjain on radeon 9600xt. TV-out on siis aikaisemmin toiminut hyvin.
En usko, että siitä on mennyt rikki. Kokeile uusimmat ajurit aina. Käytitkö tv-outtia ihan hiljattain niin että se toimi?
Olen käyttänyt hiljattain ja samoilla atin ajureilla. Toista johtoakin olen kokeillut mutta sama sotku näkyy silläkin. Olen kokeillut käynnistää koneen uudestaan ja olen asentanut näyttiksen ajurit uudestaan. Kuva vaan hyppii hulluna ja työpöytää näkyy vähän.
TV:ssä oli oikeat asetukset. Ei niitä edes pahemmin voi tuossa 20v vanhassa telkassa muokata Nyt tv out toimii,vaihdoin toisen s-video>komposiitti adapterin niin heti toimi :O Johtuikohan siitä vai ajureiden uudestaan asennuksesta.
Itsekkin kikkailin adapterin kanssa, ja sain pienen sähköiskun jolloin en saa kuvaa näkymään millään! Olen yrittänyt vaihtaa ajureita, ja käynnistää konetta uudestaan mutta mikään ei auta. Ilmeisesti joko johto tai adapteri on rikki
Itellä hajos tv:stä scartliittimen piirisarja ku tölväsin sitä sormella vaikka tv oli jo suljettu. Eli kannattaa varoa. Ei mikään ihme jos ne hajoo. Mulla meni kuiteski vielä takuun piikkiin )