olisin kysynyt,mitä tarkoittaa tv-out ja av-out. olen ostamassa musiikkisoitinta. toisessa on tv-out ominaisuus ja toisessa av-out. kummassa kuuluu musiikki ulos ilman kuulokkeita. KIITOS ETUKÄTEEN:
Mitä tarkoitat tällä? Ei varmaan musiikki kuulu ilman jonkinlaista kaiutinta tai kuuloketta, sisäänrakennettua tai ulkoista. TV-out meinaa videoulostuloa ja AV-out audio/video-ulostuloa. Uskoisin kuitenkin että ensimmäisestäkin ulostulosta äänen saa, mutta voit laittaa laitteiden nimet niin asia voidaan tarkistaa.
Kummastakin laitteesta pitäisi tulla sekä ääni ja video ulos ilman kuulokkeita, vaikka onkin nimetty eri tavalla.
onhan noissa jotain eroa,kun eri nimikkeet. kummassakohan näkyy tekstit ja sen sellaiset. kumpaa sitten suosittelisit..... KIITOS ETUKÄTEEN.
Tekstien näkymisestä en tiedä, saattaa olla että ei välttämättä tue edes erillisiä tekstitystiedostoja, jolloin pitää kuvaan polttaa kiinni ne. Laitteiden ominaisuuslistat on aika vajaat ja niitä on huono verrata toisiinsa. Katoin noita e-villen esitysvideoita laitteista, niin itse ainakin valitsisin CantoTM mallin; vaikutti paremmalta/hienommalta, kosketusnäyttö ja isompi näyttö.
millä tavoin muuten poltat tekstit dvd:lle mulla on ongelma.yks ohjelma näkyy tietokoneella tekstien kanssa,mutta en saa tekstejä jäämään dvd:lle osaisitko neuvoa.
Afterdawnin foorumeilla on ennestään kysytty samoja asioita monta kertaa, joten käytä keskustelualueen hakua ja saatat löytää silläkin oikean vastauksen. Laitatko videot dvd-muotoon vai onko ne avi-muodossa (divx, xvid)? Jos jälkimmäinen niin kokeile AVIAddXSubs ohjelmaa. Afterdawnin oppaista löytyy esim. seuraavia: Tekstityksien lisääminen videotiedostoihin Käännä DivX -elokuvat tekstityksineen VCD-muotoon DVD VideoCD:ksi kiinteillä teksteillä VSO DivxToDVD 2 -opas VSO DivxToDVD -opas (freeware-versioon)
jostain luin jotain,et av-out tukisi ehkä tekstejä ja siinä oli muutakin, mut en oo ihan varma. sit tuosta tekstien polttamisesta dvd:lle niin saanko poltettua ne noista yhdellä ohjelmalla vai täytyykö ladata nuo kaikki. siis suosittelit cantoTM merkkistä musiikki- soitinta.
Se että video on elokuvaleike ei kerro missä formaatissa se on. Semmosella ohjelmalla ku Mediainfo näkee hyvin missä formaatissa se video on. Jokainen oli erillinen esimerkki oppaista mitä afterdawnista löytyy ja liittyy tekstien lisäämiseen, eli ei tarvitse kaikkia ladata vaan käytät niitä ohjeita mitkä sopii tilanteeseesi parhaiten. En suositellut, enkä suosittelisi. Oli kyse vain siitä, että jos pitäisi jompi kumpi laitteista valita niin sen valitsisin.
siis sen videon olen muuntanut elokuvaleikkeleeksi luultavasti videoleikkeleestä. ANTEEKS,kun en ymmärrä näitä juttuja. siksihän kyselen..... voi olla että se on mpeg formaatissa oleva.
olen yrittänyt noita kaikkia,mutta turhaan.ei onnistu.voisitko neuvoa jonkun noista,mitä linkkejä laitoit. siis vaihe vaiheelta. olenkohan liian tyhmä.....