Eli ongelmani on seuraava: en millään ilveellä saa kuvaa tuonne televisioruutuun(vanhaan sellaiseen). Entisellä Radeon 9600XT:llä ei ollut minkäänlaista ongelmaa, mutta nyt on! Nvidian ohjelmisto luulee jostain syystä että minulla on HDTV, vaikka näin ei ole. Televisio on vanha 25" DUX....vika tuskin on teeveessä koska se radeonilla toimi ihan ok.
kortista lähtee 4 piikkinen s-video, joka vaihtuu komposiitiksi. Nyt olen jo kuvan saanut, mutta värejä ei ole kuin musta ja valkoinen. Entinen (atin) s-video piuha oli 7 piikkinen ja sillä en kuvaa saanut ollenkaan.
Pistääkö NVIDIA:n paneelista komposiitin pakottaminen kuvan TV:ssä mustaksi? Ja onko kyseessä minkä valmistajan ohjain?
Se ATI:n johto ei varmaan kelpaa tuohon NVIDIA:n korttiin. Eli tuo HDTV dongeli tod näk on puuttunut paketista. EDIT: Toinen tapa on käyttää tuollaista kunnollista S-video -> komposiitti adapteria, joka yhdistää nuo kaikki S-videon pinnit komposiittiin.
no on se kumma kun minulla on sama ongelma..ei näy kuvaa ja näyttää että ois hdtv...tuota ku sais vaihettua ni joha ois kaikilla hauskaa mutta ku ei
just sama ongelma ja sama kortti eli gf7800gs (ja mahtaako olla hällä vielä agp vaikka sillä ei välii tässä ookkaa) ei toi 4-pinninen käy tai saat näkymää sillä vissii musta valkosena..tai ainaki joku oli saanu mitä oon foorumeita selaillu.. eli mul toi s-video (7-pinnii) pätkäpiuha näyttiksessä ja siitä piuhasta oon jatkanu rca piuhalla scarttiin (in meno tietenkin) eikä minkäälaista hässäkkää =) voisko se sitte olla ettei tommone komposiitti toimi ollenkaa välissä nois 7-pinnisis..aika kumma kyl
Juu, agp:hän se on. Eipä noita taida hirveästi pci-e malleja olla. No mikä siinä sitten voisi olla jos seitsemän pinnisellä ei saa kuvaa ollenkaan? Nyt tarvittaisiin jo hieman viisaamman näkemystä asiaan....
ATI:n 7-pinninen ei käy NVIDIA:n korttiin, ne pinnit menee eri lailla. EDIT: Eli jos haluaa komposiittia käyttää noilla NVIDIA:n uusilla korteilla niin joko hommaa tuon S-video johdon kaveriksi tuollaisen kunnollisen S-video -> komposiitti adapterin tai Jos on enemmän kuin 4 reikää siinä näytönohjaimen s-video liitännässä niin tuolla HDTV dongeli ja sitten sinisestä liittimestä komposiitti johdolla kuva ulos.