Eli ostin tuossa tuommoisen litteän laajakuva tv:n ja laitoin kortistani tv outin, no kuva näkyy ja väritkin on kohdallaan, mutta kuva on tv:ssä eri kokoinen kuin näytöllä. Eli kuva näkyy vain osittain ja hiirellä pääsee siirtelemään tuota kohtaa mikä näkyy. Toinen ongelma olisi tämmöinen, miksi bsplayer ei näytä tekstejä näytöllä, asetuksista on jo päällä että display subtitles on overlay surface. PS. onko normaalia että kun laittaa videon pyörimään niin videon kuva ei näy pc:n näytöllä mutta telkkarissa näkyy normaalisti? Radeonin kanssa vanhalla telkkarilla tätä ongelmaa ei ollut vaan leffaa pystyi samalla katsomaan koneelta. Vielä viimoinen ongelma, onko täysin normaalia että laajakuva televisiossa jää ruutuun ne mustat raidat vaikka käsittääkseni nuo leffat ovat laajakuva fomaatissa ja jättävät sen raidan vain normaaliin tv;seen. Entä kuinka tämän saisi korjattua? Paljon mieltäaskarruttavia kysymyksiä, toivottavasti jaksatte vastata
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 tuolta Nvidia kohtaa kun seuraa niin pitäisi video näkyä molemmissa näytöissä. Jos laajakuva TV:ssä on VGA tai DVI liitäntä niin käytä ihmeessä sitä (saa laajakuva resoluutionkin käyttöö optimi tapauksessa).
Juu kyllä mä olen tuon oppaan selannutkin, mutta tuommoisia pikkujuttuja kyselisin, kuva toki näkyy. Eniten ihmetyttää tuo bsplayerin sub juttu koska todellakin mulla on se asetuksista valittuna, toinen on toi että olis kiva saada se widescreen käyttöön myös leffoissa. Edit: heräsin juuri, että mitä nuo tuommoiset liitännät ovat?
oikeassa reunassa VGA liitin ja keskellä DVI, eli jos TV:stä löytyy samanlainen liitin niin mieluusti se käyttöön. On Clone/klooni tila varmasti päällä ja noi videotasojen asetukset myös samanlailla kuin tuossa oppaassa?
Juu ei löydy telkkarista noita liitäntöjä, mutta kyllä mä olin oppaan mukaan tekevinäni tosin tää ei antanu mun pistää tota päällekkäisten tasojen juttua molemmat päälle samaanaikaan kun oli kokonäytön videossa päällekkäisten tasojen peilaus ja toisinpäin. Pitäisköhän päivittää ajurit?
Ei kyllä se kloonitila on päällä. piuhoina tuo GeForcen mukana tullut vivo piuha missä in ja out päät + siihen laitettu rca-piuha.
Jotenkin siinä on asetukset väärin jos ei molemmissa näytöissä tuo video näy (eli nuo peittotaso/overlay jutut). Tuo työpöytä liikkuu tuon hiiren mukaan kun TV:n resoluutio ei riitä vastaamaan monitorin resoluutiota.
Siis video näkyy muttei kokonäytöllä, ja toinen juttu ovat sitten nuo tekstit joita en saanut mitenkään näkymään.