Mulla on nyt pikku ongelma. Kun katson elokuvia TV-out:lla, niin telkkarissa kuva vääristyy molemmissa yläkulmissa sisäänpäin..Ja myös sama tapahtuu ajoittain molemmilla reunoilla. Alakulmat ovat OK! Tekee kaikilla ohjelmilla saman. Ainaki Media Player:ssa, kun muuttaa asetuksen koko näyttöön,niin silloin alkaa vääristely...? Missä vika...? Olen johdot ja liittimet tarkastanut, mutta ei auttanut...! Tekee tuon vain TV:ssä, mutta ei tietokone näytössä...
Tiesithän että televisio tukee vain tiettyyn resoluutiotilaan asti jonka jälkeen vääristymät ovat mahdollisia...itse kun katson tv:stä elokuvia tietokoneelta niin käytää 800x600 resoluutiota eikä tule vääristymiä...!
Niin ja edelliseen viestiin piti lisätä vielä seuraava asia...! Siellä TV:n reunoilla tulee sellainen vaalea raita...Raitaa esiintyy enemmän oikealle puolelle ja jatkuu vasemmalle päin puoleen väliin saakka TV:tä... Mutta vasen reuna on taas tumma (Normaali). Tarvii koittaa vielä toisella TV:llä...! -Käyttis on XP -NVIDIA GeForce4 MX 440 64MB (On asennettu uusin ajuri Windows Updaten kautta) -TV on Philips 21PT