TFT-näyttö jää koneen käynnistäessä pimeäksi jos S-video piuha on kytkettynä televisioon (töllöön ei myöskään kuvaa). Ongelma ilmaantui Nvidia-asetusohjelmassa klikkailtuani jotain säätöjä, poistin ohjelman+kaikki ajurit Windows 7 ohjelmapoiston kautta ja myöhemmin käyttäen myös Driver Sweeper ohjelmaa, joka poisti system kansiosta ja windowsin rekisterista juttuja. Tässä kohtaa koitin television kytkemistä uudelleen ajureilla jotka Win 7 tarjoaa, TV löytyi, mutta kuvaa ei. Asensin Nvidian saitilta taas ajurihässäkkäpaketin -> taas ollaan samassa tilassa kuin tekstini alussa. Ideoita? Välttäisin mielelläni Windowsin uudelleenasennuksen.
jaa onkos sulla ihan läppäri vai kunnon pc tietokone? ei ole kukaan varmaan vuosiin kytkenyt tietokonetta s-video liitännän kautta telkkariin....vga,dvi tai hdmi liitin telkkaria varten on nykyään...
On "kunnon pc". Uusi näyttiskin käynyt mielessä, johon voisi sijoittaa jo pelkästään, että pääsee helpolla (jos pääsee). Hdmi liitäntä sentään löytyy telkkarista.
Mä olen kytkenyt svideolla tietokoneen mun vanhaan putkitöllöön. Ei tule kloonauskuvaa telkkuun. Mikä neuvoksi? Winxp:llä löytyi kyllä heti telkku ja kuva siihen tuli.