no kun taas yritin pitkän ajan jälkeen laittaa tv-outin kuntoon niin laitoin kaapelit takas ja boottasin koneen kone tunnisti tv:n, mutta kun yritin laajentaa taikka laittaa ensi sijaiseksi niin tv vaan vähän vilkahti ja tv:n ruudulle ei tullut mitään kokeilin hakee uusimmat ajurit ja kokeilin myös tvtoolia ja vaihtelin asetuksia tuloksetta. kokeilin myös vaidella pal-g ja muihin koska ei oo käytössä s-vidio. mikäs tässä nyt avuksi kun en sitä itse saanu toimimaan vaik joskus on pelannu mainiosti. näytön ohjain on geforce 4 mx 420.
no nyt sain muutamaksi minuutiksi mustavalko kuvan ku laitoin nvidia asetuksiin automaatti valinta mutta kun yritin saada värit niin sit en saa´nu enää kuvaa takas.
No nyt lisääku runklasin nii sain mustavalkosen pysyy, mut nnyt viel ku sais värilliseks. aika ihme ku katoo kuva ku laittaaa composite kuvaks mut automaatilla toimii mustavalkosena. vielä huomsin että s-videolla toimii mustvalkosena vaik on composite kaapeli.
Mikä köhän on vikana siinä ku on composiittti kaapeli ja ei saaku kuvaa, mutta kun ottaa s-video sen saa mustvalkoseks mut ei värilliseks, mikäköhän aiheuttaa composiittina toimimattomuuden?
Saiskohan toimii jos ostaisin S-VIDEO-KAAPELI ”HI-END”, 10M Paras mahdollinen kuvan siirto ja liitäntä. Suojattu, vahva kaapeli, jossa kunnolla kiinnitetyt, kullatut liittimet. Tuotenro 24189 11,90 € oiskohan tollasesta mitää hyötyy ku ois kova kiire tolla tv-outilla.
koittanut pakottaa tuolta NVIDIA:n asetuksita tuota ulostuloa komposiitti muotoon? TV:ssä mahdollista valita s-video päälle joistain valikoista?
no oon yrittäny pakottaa komposiittii´n mut siloin ei tuu kouvaa ennen on toiminu komposiitissa, mutta nyt ei. ei kyllä mun päähän mahdu se et inkä ***** takia se ei voi toimii niiku ennen.
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_43.45.html jos on XP tai 2000 käyttis niin kokeile noita ajureita.