Luin tuossa agentti 007 kirjoittamaa tv-out opasta tarkoituksena saada neuvoja...Kytkennät jumittuivat kuitenkin...Eli mistä johtuu että Näytöt(Displays)- kohdassa kun pitäis olla Monitor sekä Tv...niin Tv:n kohdassa ei ole vihreenä virtakuvake vaan harmaana? Eli sitä ei voi klikata.....
Näytönohjain ei tunnista että kaapeli on TV:ssä tai jossain muussa laitteessa kiinni ja tuli viestin hiukan väärään osioon.
TV-out -ongelmat ja -keskustelu tuollainen osasto löytyy valmiina =) Eli näkyykö TV:ssä kuvaa kun koneen käynnistää? Onko minkälainen kaapelihässäkkä koneen ja TV välissä.
ei näy tv:ssä kuvaa...ainoastaan koneen kautta tuleva ääni kuuluu....tai juu...kuva näkyy mut mustavalkonen/sinipunertava väreilevä melkein "lumisateinen"..siis sillon ku laittaa jonkin leffan pyörimää koneen kautta.Koneen ja tv:n välil menee ainoastaa äänijohto ja videojohto...eli sellaset ku oli siel sun laittamas ohjeistukses...
No kaapelit on kunnolla kiinni...Mä en oo nero noissa asioissa joten siks neuvoa ja apua kyselen....=)
Jos mahdollista niin testaa toisella kaapelilla, ja sittem toisella TV:llä, Videolla, Videokameralla tai vastaavalla.
Tota mulla tuli sellanen mieleen ja muistelin et joku ois joskus mulle sanonu et esimerkiks windows home editionissa ei sais värejä näkymään, vaikka näytönohjain tukiskin tv-outtia? voisko näin olla? vai onko noilla xp-versioilla mitään eroa näissä jutuissa?