Korttina Radeon 7000. RCAout->SCART->TV:n SCART. Värit ja kaikki toistuvat hienosti, mutta kuvasta erottuu jatkuva pystysuorien ohuiden 'palkkien' aalto jotka liikkuvat oikeasta reunasta vasempaan. En osaa nyt tähän hätään kertoa muita specsejä kun olen aika n00b13 näissä asioissa, mutta kertokaa jos jotain tietoa tarvitaan. Kaikki apu olisi tervetullutta. RCA:ta ei voi suoraan vetää telkkuun tai nauhuriin, kummassakaan ei ole RCA-sisääntuloa. Joten SCART-muunnin tarvitaan.
Mulla composiitillä tulee vaakaan häiriöitä, mutta s-videokaapelilla häiriöt katoaa. Veikkaisin kanssa häiriöitä. Onko s-video ulostuloa?
Piuhan pitäisi olla ihan ok, se on uusi ja tuli laitteen mukana. Piuhan pituus on n. 1,5 metriä. SVHS-ulostuloa ei ole, DV-ulostulo (eikös se ole DV se leveähkö ohut ulostulo) ja RCA-vain.
mulla oli sama ongelma 10 metrisen svh piuhan kanssa mikä oli jatkettu liittimellä. tökkäsin svhs:n suoraa koneesee kii nii viivat häipy.
katsokaa et pitkä piuha EI MISSÄÄN vaiheessa ole kiepillä tai jonkun muun "häiriölähteen" lähellä. aika vaikeaa piuhahässäkässä mut jopa lämpöpatteri tekee noita raitoja. kokeilkaa jos olis vaikka apua. mulla oli ku otin scart piuhan irti patterista.