Tv-Out zoom ei toimi oikein

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by paukku125, Jan 29, 2006.

1. paukku125

paukku125 Member

Trophy Points:
    11
    eli ongelma ois semmonen että kun siirrän monitorista kuvan telkkariin niin kaikki on ok kuva on oikeen kokonen ja muutenki oikeen. Mutta heti ku käytän jotain elokuvaa päällä niin työpöytä "kutistuu" eli siitä lähtee ylhäältä ja alhaalta osa pois. Ärsyttävää aina elokuvan jälkeen alkaa säätämään kuvaa oikeen.

Mulla oli joskus samanlainen ongelma mutta en muista mistä löysin siihen vastauksen. Osaiskohan joku sanoo mitään onko tuo joku nvidian oma ajuri bugi vai mikä

Ja muutenki tuntuu että nuo säädöt ei mene oikeen perille vaikka miten laittaa aina kun painaa käytä/ok nappia niin edelliset asetukset menee päälle eli ei jää uudet aina voimaan.

tämmösen linkin löysin misä on selostettu pikkasen tuota propleemaa mutta kukaan ei oo osannu vastata mitään

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=9530

Saikohan tuosta selostuksesta kukaan mitään selvää mikä on ongelma :D

näyttis on 6600gt ja ajurit 81.98

2. NUIJJA

NUIJJA Active member

Trophy Points:
    66
  3. paukku125

paukku125 Member

Trophy Points:
    11
    Tuossa kyllä ohimennen käsiteltiin aihetta mutta ei tuo kyllä auttanut asiaa.

Outoa täsä on se että monitorilta katsottaessa jotain videota niin ei tee samaa mutta heti kun katon telkkarista niin heti kuva kutistuu ja leikkaa osan kuvasta pois.

Tuo video overlay settings vissiin säätää tuota "zoom" toimintoa?? mulla ei oo mitään vaikutusta mitä nuista namiskoista vääntää aina sama ongelma.

Eikö kukaan ossaa sannoo mittään.

4. paukku125

paukku125 Member

Trophy Points:
    11
    Eikö tosiaan kellään muulla oo tehny tuota samaa ku mulla että kuva ei oo pysyny elokuvan jälkeen oikeella kohillaan?? Alkaa jo ottaan pattiin tää p***a :(

Share This Page