Mulla on kannettava jossa on Intel 82845GV -näytönohjain, 64 Mt. Ostin tarvittavat piuhat ja kytkin ne telkkariin ja kannettavan tv-outtiin. Ääni tulee, mutta kuvaa ei telkkarin AV-kanavalla. Mitä olen tehnyt väärin tai mitä mun pitäisi tehdä jotta saisin sen kuvan kanssa sinne telkkariin? Kiitos
Voi ei... mä en tietenkään ymmärrä kun se on englantia. On tämä englanninkieli heikko. Mitä siinä lyhyesti käsketään tekemään...
työpydällä oikea hiiri ja ominaisuudet(properties), sitten asetukset(settings) välilehti ja lisäasetukset(advanced) josta sitten intel välilehti josta sitten graphics ja devices.
kaikki menee siihen asti hyvin kun tulee se sana device. Siis mä en ymmärrä mitä se tarkoittaa. En löydä sieltä mistään sellaista kohtaa joka tarkoittaisi device. Mitä se on suomeksi?
nyt mä uskon että olen oikeassa välilehdessä, mutta ei siellä lue tv:tä eikä dueldisplaytä. Siellä vasemmalla on kannettavan kuva ja siinä on punainen väärinmerkki ruksattu sen päälle ja sitten oikella lukee värit: johon voi valita true color tai high color ja siinä alapuolella lukee näyttöalue ja siitä voi valita kokoja ja sitten niiden alla on kohta jos haluaa ruksata:koko näyttö (ei reunaa). Siinä kaikki mitä siinä välilehdessä ilmoitetaan. Olenko mä oikeassa välilehdessä?
sit senverran vielä että siinä kannettavankuvan alla lukee muistikirjamikro...sen unohdin kirjoittaa tohon äskeiseen viestiin