mulla on nzidia geforce 3 ti 200. jossa on tv-out ja normaali näyttön ulostulo. miksi en saa kuvaa näkymään yhtäaikaa tv:ssä ja näytöllä, ajureissa on mahdollisuus saada näkymään joko tv:Stä tai tietokoneelta? ja olisi hienoa saada toimimaan ne siten että ne olis niinkuin 2 eri näyttöä eli toissta näkyisi eri kuva toisesta eri, ette varmaan ymmärtäneet mitätarkoitan... ja uusimman ajurit on johtuuko tämä siitä että minulla on halpa kortti ja täytys ostaa kallista kuten aina?
mul on kans geforce 3 Ti 200 .. ei toimi tv-out paskan vertaa.. muutaman kerran on saanu tvtoolilla näkymän kuvan pelkästään tv:ssä, mut sekin tuli tosi kämysenä, ihmeen kokosena ja mustavalkonen.. Sit Nviewissä ei oo ollenkaan 2 näyttöä, samoin tvtoolilla en voi pistää clone päälle ku se laatikko on täysin harmaa, aivan kuin tää ei tunnistais televisiota.. Käytän S-video kaapelia ja tv on uus salora.. Sux!
Noin 40 eurolla saa atin halpis kortin jossa todella hyvät tv-out ominaisuudet ja toimii samaan aikaan molemmat oikeilla resoilla ja hertseillä ja voi laittaa leffan pyörii telkkuun ja tehä samalla koneella ja monitorilla mitä vaan.
Joo aivan liian tuttu ongelma mullekkin=) Eli ei saa kuvaa molempiin näyttöihin samaan aikaan tolla näyttiksellä se on kylmä fakta.Jos haluaa saada ni sillon on kyllä auttamatta ostettava toinen näytönohjain. Noihin muihin robleemiin voisin neuvoa seuraavaa: Sama näytönohjain kyseessä ja just sama ongelma minkä poistin seuraavalla tavalla: Elikkäs ongelma ilmeni kun päivitin uusimman näytönohjaimen ajurin ja sen jälkeen kuvaa ei saanut tv:seen kirveelläkään. On 2 vaihtoehtoa: 1alauta se alkuperäinen ohjain käyttöön ja vot kuva on töllössä erittäin hyvänä!Ainakin mulla oli näin. 2:Jos laitoitte uusimmat ajurit niinkun mä ja kuvaa ei taaskaan saanut tv:seen niin ongelmana on näytönohjaimen bios joka pitää myös päivittää ja homma toimi jälleen. Koittakaas noita juttuja saatte kyllä toimiin hyvällä kuvanlaadulla. Ite kans tappelin tod. kauan ennenku hokasin missä juju piilee et toivottavasti teidän ei tarttis tapella kauaa noilla edellä mainituilla neuvoilla.
taita olla jokin ongelma noitten gf 3 ohjainten kanssa... ainakin gf2 ja gf4 ohajainten kanssa ei o ollu mitään ongelmaa mulla. samat ajurithan niissä on??