Terve oon yrittämässä pistää tv:tä tietokonee näytöksi niin siitä ois pari kysymystä. Mulla on tv:nä samsungin serial 6 en muista tarkalleen sen mallia mut aika uus niin siinä on vga paikka ja hdmi (4x) ja tietokoneessa on vaan DVI-I paikka niin kannattaako hommata joku semmonen juttu että ton dvi kaapelin toinen pää muuttuu vga:ksi vai hdmi:ksi? Näytönohjain on Inno3d 8800 gts 512mb (g92). Ja onko toi hdmi liitäntä mahdollista? Sori mun äidinkielen taito, koittakaa saada selvää mitä oon kirjotellut.
Jep, kannattaa ostaa sellanen missä on toinen pää DVI ja toinen HDMI jos haluat parhaan mahdollisen. Tai jos luulet tarvivasi sitä kaapelia joskus jonkin muun laitteen yhdistämiseen niin silloin HDMI-HDMI johto ja erillinen adapteri joka muuttaa DVI:n HDMI:ksi.
Ehdottomasti DVI - HDMI (tai kuten mainittiin HDMI - HDMI med adapteri). Itselläni on DVI -> HDMI 1360 x 768 resolla. Hienolta näyttää EDIT: Muistathan, että ääni ei sit siirry valitettavasti tuossa DVI-HDMI kaapelissa.
pitääkö kaapelin olla dvi uros ja hdmi uros vai dvi uros ja hdmi naaras tai dvi naaras ja hdmi uros???