Joo eli ongeelmani on sellainen, että TV:ssä elokuva nykii, mutta monitorilla ei. Ja vielä niin, että DVD ei nyi, mutta pakatut leffat kyllä. Mitään muuta ongelmaa ei ole (esim. vaakasuuntaisia viivoja tai muita). Laitteisto: Club3D radeon (uusimmat catalystit asennettu) S-video Scartin kautta Panasonic 32' 100 Hz Koodekit sun muut kaikki kunnossa (ffdshow, ac3) Kaikennäköisiä vippaskonsteja yritetty (antennipiuha jne.) Kaikki asetukset mm. kloonitilat ja muut pitäisi olla kunnossa. Voisiko kyseessä olla virkistystaajuus vai mikä? Laitteistokiihdytys? Vai voiko kyse olla elokuvan frameratesta? Alkaa mennä yli hilseen koko juttu. Kiitos kaikille, jotka vastaa!!!
milläs ohjelmalla sitä videoo kattelet, media player classicissa pitää varmaan laittaa se overlay mixer päälle että ne videot näkyy tv:ssä. Ja dvd-elokuvat ei siellä tv:ssä pitäs näkyäkkään, koska siinä on joku ihme suojaushommeli. Sitten ne kyllä näkyy jos sen tv:n laittaa ykkösnäytöks ja monitorin kakkoseks.
Olen kokeillut seuraavilla: -Media Player Classic -BsPlayer -CrystalPlayer -ViPlay -VLC Siis kyllähän kuva näkyy TV:ssä, mutta se nykii hieman kun kuva (kamera) liikkuu sivu tai pystysuunnassa. Kyllähän DVD:t näkyy, kun monitori ja TV ovat kloonitilassa. Ainakin mulla näkyy. Miksei näkyisi? Suojaushommeli?
no joo, emmä sitten tiiä kun mä en saa sitä kloonitilaa päälle. Että mulla ne dvd:t ei näy. Ja kyllä ne pakatut videot ainakin media player classicilla tai bsplayerillä pitäis pyöriä nykimättä kunhan ne asetukset saa kuntoon.
no niin niin, siis siellä tv:ssä ne pitäis näkyä nykimättä kun ne asetukset laittaa oikein sieltä media player classicista jos sillä haluat kattella. sieltä options->playback-output ja sieltä se overlay mixer päälle ni sillä ainakin pitäs tv:ssä näkyä.
Jep eli ei ollut soittimesta kiinni, tosin huomasin, että toiset leffat nykii enemmän ja toiset vähemmän ja jotkut ei ollenkaan. Erittäin omituista.