Oon liittänyt ohjeitten mukaan mitä löysin täältä.Kannettavasta s-videolla s-videoon.Ongelma..kuvassa on semmosta väreilyä,kun otan telkasta värit kokonaan pois niin kuva muuttuu hyväksi,värit vaan puuttuu.Mutta tosiaan kun lisään väriä niin kuvasta tulee huonompi mitä enemmän väriä lisää.mistä tää saattais johtua? Näyttis-radeon IGP 340M
ONGELMA: RATKAISU: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 ONGELMA: Kuva värisee tai kuvassa kulkee juova pystysuunnassa. RATKAISU: Television maadoitus on vajaa, koita irrottaa antennijohtoa ja katso paraneeko kuva, katso myös että televisio sekä tietokone ovat maadoitetussa pistorasiassa, laitteiden käyttäminen samassa pistorasiassa voi myös auttaa. Jos ton jo katsoit ok. Oli aikaisemmin sellainen näytön ohjain jossa vain komposiitti lähtö, noita väreily ongelmia oli. Uusi näyttis s-video ja scart adapteri loppu nuo vaivat.
Oon yrittänyt noita jutskia jo. Voisko tähän auttaa joku adapteri systeemi,luin jostain että jotkut käyttää adapteria tietsikan ja tv välillä. Kuitenkin siis mustavalkosena kun kattoo niin ei mitään virheitä näy...perkll
Muuta ei tule mieleen kuin kaapeli kehnosti kiinni tai ehkä hiukan viallinen. Tientenkin tuolta ATI:n paneelin(TV Advanced option nimellä Catalyst Control Center:ssä ja Adjustment tuossa Control Panelissa) kautta pystyy tuota TV kuvaa hiukan jälkisäätääm
No nyt on tullut lisää ongelmia,kun yritän mennä säätämään näyttöä niin niin tulee ilmoitus: rundll32.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava. ei tullut ennen tota.. Ja nyt kun oon kokeillut kaikkee et sais tohon tv:seen tietsikalta kuvan niin nyt näkyy vaan taustakuva,on ihan ok kuva,se väreily mikä on ongelmana niin on pahimmillaan tekstityksessä ja pikakuvakkeissa ja tommosissa.nyt en siis säädettyä oikeen kun tulee toi virheilmoitus.