Mulla on Ati Radeon 9200 SE näytön ohjain ja nyt pitäis saada kuva näkyyn telkkarissa. Ongelmana on vaan se, että en saa valittua "lisäasetukset" kohdan "Näytöt" -välilehdestä sitä tv -kohtaa. Se on harmaana kokoajan. Mikäs kikka tähän auttaa???
Sama ongelma...piuhat on kiinni ja telkus näkyy vaan työpöytä ilman kuvakkeita. Missä on välilehdessä on kohta missä saa valittua cloonin eli et kaikki mikä näkyy monitorilla ni näkys myös tv:ssä. Yhessä kohtaa missä näkyy tv:n ja monitorin kuva niin ylä laatikko on harmaana eli ei voi valita mitään????
Mulla on sama ongelma. Tv-alue harmaana, vaikka piuhat oikein kiinni. Näytönohjain ATI mobility radeon 9000 IGP
Koita sillain että kytket tv:n ensin sille AV kanavalle, jolla sen tv-outin on tarkoitus näkyä ja sitten menet sinne radeonin valikoihin.
Hae osotteesta http://www.ati.com/support/driver.html ajuri ja asenna display driver ja control panel. Tämän jälkeen pystyt valitsemaan cloonin.
mulla on ongelmana radeon 9200 SE näyttiksessä sellanen et en saa valittua clone näyttöä ollenkaan ja kaikki muut näkyy tv:ssä paitsi leffat tulee vaan violetti näyttö... ja jos käynistän uudelleen s-video piuhan ollessa kytkettynä kaikki kuvakkeet siirtyy vasempaan laitaan... tosi ärsyttävää... APUA...