TVersity ja PS3

Discussion in 'PS3' started by Tukkasoff, Jan 16, 2008.

  1. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Joined:
    Nov 25, 2007
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Elikkä siis olen saanut semmosen käsityksen, että pystyisin TVersityllä siirtämään (vai miten sitä nyt kutsutaankaan) musiikkia, kuvia yms omalta koneeltani ps3:lle. Mitään muuta en ole vielä tehnyt kuin ladannut TVersityn. Vääntäkää rautalangasta, mitä minun pitää tehdä jotta saan siirrettyä tjsp. koneeltani pleikkarille. Jos olen ihan väärässä, ketjun saa poistaa. (Tarkoitan tällä siis sitä jos TVersity on tarkoitettu johonkin aivan muuhun) :)
     
  2. jaskpaska

    jaskpaska Guest

    Ite oon TVersityn kautta vaan PYÖRITTÄNY mediaa Pleikalla. Mutta luulis onnistuvan kopiointi. Ainaki muistitikulta saa kopioitua painamalla kolmiota? ja copy. Musiikkia tosin ei..

    TVersityssä pitää vaan valita "Add folder/file" ja sitten valittet jonku kansion/tiedoston. Sitten painat "Start sharing". Jos nyt oikein muistan.. Mutta yksinkertanen ohjelma se on.
     
  3. pixies

    pixies Regular member

    Joined:
    Dec 7, 2004
    Messages:
    165
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tarviikos tuohon olla nopee netti, jos ps3 ja t.kone yhdistetty adsl modeemin/(reititin) kautta jos haluaa kahtoo videoo?
     
  4. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Joined:
    Nov 25, 2007
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Juu no siis koetin tuota add filea ja start sharingia, mutta tulee vaan Erroria: "Unable to connect to the server, please make sure it is running." Eli mitä pitäis tehä?

    Ei kun joo, nyt sain käynnistettyä serverin, pitää kattoa toimiiko.

    Niijjuu, eli mitäs nyt pitäis tehdä. TVersityssä pistin sen filun sinne, ja nyt ei ole hajuakaan mitä pitäisi tehdä.
     
    Last edited: Jan 16, 2008
  5. riski

    riski Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kannattas varmaan lukea ohjeet tai kattoa youtubesta video missä neuvotaan. Hakusanaks vaa TVersity ps3 nii löytyy netistä paljon ohjeita ;)
     
  6. jaskpaska

    jaskpaska Guest

    TVersityyn ei tartte nettiä. Verkkokaapeli Pleikkaan ja toinen pää koneeseen. Sitten lisää niitä tiedostoja ja...
     
  7. pixies

    pixies Regular member

    Joined:
    Dec 7, 2004
    Messages:
    165
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Näin arvelinkin, mutta mulla ei edelleenkään TVersity toimi, siis ps3 ei löydä sitä. Nero MediaHome taas näkyy ja toimii, mutta videot pätkii ja tekstit ei näy.

    mulla on varmaan modeemissa joku asetus pielessä, koska ei toimi. Mutta pakko olisi saada toimimaan...Vaikeaa on ku ei ymmärrä näistä verkkoasetuksista mitään.
     
    Last edited: Jan 17, 2008
  8. late1234

    late1234 Member

    Joined:
    Aug 30, 2004
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Näin yksinkertaista pitäis mun mielestä olla: verkkopiuhan toinen pää koneeseen ja toinen pleikkaan. Sitten painaa koneelta "start sharing" ja sitten pitäis koneen nimi ilmestyä pleikan serverille. Jos ei heti näy niin kannattaa kokeilla "restart sharing".
     
  9. jaskpaska

    jaskpaska Guest

    Kyllä. Ja Pleikalla "search for media servers"
     
  10. pixies

    pixies Regular member

    Joined:
    Dec 7, 2004
    Messages:
    165
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Joo, pitäs olla mutta kun ei. Eli nerolla toimii just noin, mutta muut eivät toimi (media playerin sain näkymään).Eli mulla on adsl modeemi/reititin jossa kone ja ps3 kiinni. Kun tekee verkkoasetukset niin ps3 saa muut ok, paitsi UPnP ei toimi, vaikka sekin on päällä modeemissa. Tuossa varmaan on se ongelma, mutta ratkaisua en keksi.

    Jos ps3:en pistäs suoraan kiinni koneeseen (ilman reititintä), niin silloinhan pitäisi olla ristiinkytketty verkkokaapeli????

    Haluaisin saada toimimaan tuolla modeemilla

    tietoa modeemista:

    http://www.billion.com/product/adsl/bipac5102.php
     
  11. jaskpaska

    jaskpaska Guest

    Mulla ei oo mitään hajua miten se toimii modeemin kautta, joten en osaa siinä auttaa.. Mutta "Jos ps3:en pistäs suoraan kiinni koneeseen" miten niin jos? Etkö sä oo kokeillu tuolla tyylillä?
     
    Last edited by a moderator: Jan 17, 2008
  12. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Joined:
    Nov 25, 2007
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Verkkokaapelista toinen pää pleikkaan, toinen koneeseen. TVersityllä filu sinne ja start server. Pleikkari vaan valittaa "Yhtään mediapalvelinta ei löytynyt." Tarkoititteko tuolla "pleikan mediapalvelinhaulla" siis mitä noista, se mikä on esim. Kuvat alla, Musiikin vaiko Videot? Vähän epäselvästi selitetty. Tarkoitan siis tällä tätä XMB:ssä kun on ne "kansiot" (pelit, musiikki yms), niin niitten videot, musiikki ja kuvat alla on kaikkien alla se "Etsi mediapalvelimia" niin minkä niistä valitsen? Ihan sama? Mutta itellä ei pleikkari löytäny millään noista tätä tversityä.
     
  13. jaskpaska

    jaskpaska Guest

    Eli jos pistät TVersityllä esim musiikkia jakoon, sun pitää Pleikalla "musiikki"-kohan alla laittaa se hakemaan servereitä.

    Mikähän sulla tossa on... Perhana en ite nyt pääse käsiksi Pleikkaan/TVersityyn niin pitää muistella.. Ootko koittanu juutubessa hakea niitä tutorialeja?
     
  14. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Joined:
    Nov 25, 2007
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Een ole oikeen noita tutoriaaleja tsekkaillu, pitäisi ehkä, mutta katsotaan nyt jos saisin vastauksen täältä. :)
     
  15. pixies

    pixies Regular member

    Joined:
    Dec 7, 2004
    Messages:
    165
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla toimii suoraan verkkokaapelilla, mutta en saanut toimimaan tuon modeemi/reitittimen kautta....se on vähän outoa?
     
  16. jaskpaska

    jaskpaska Guest

    Kannattaa niitä vilasta. Näkee hyvin mitä pitää missäki kohassa tehä

    Hyvä että toimii! En tiiä tosta modeemiin kytkemisestä.. Pitäs varmaan itekki koittaa.
     
    Last edited by a moderator: Jan 18, 2008
  17. pixies

    pixies Regular member

    Joined:
    Dec 7, 2004
    Messages:
    165
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    En ymmärrä miksi en saa tekstejä näkymään TVersityllä, siis ps3:lta katsottaessa. Vaikka asennan kaikki mitä muakana tulee ja laitan "subtitle" kohtaan rastit? On joku täällä saanut toimimaan?
     
  18. jaskpaska

    jaskpaska Guest

    Sama ongelma, valitettavasti :/.. Tein kansion johon pistin leffan ja subin. Nimesin tiedostot näin "leffa.avi" ja "leffa.sub" että se tajuais.. Mutta ei... :(
     
  19. riski

    riski Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Lataatte uusimman ffdshow ja laitetta PC:llä TVersityllä pyörii videon ja klikkaatte sitä ffdshow video decoder kuvaketta oikeasta alakulmasta ja valitsette subtitles. Tämän jälkeen subit näkyy aina ps3:lla. TVersity mukana tulevalla ohjelmalla en saanu itsekkään toimimaan, mutta kun latasin afterdawni sivulta uusimman version nii heti toimi.
     
  20. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Joined:
    Nov 25, 2007
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Juu no lopetin kokonaan edes yrittämästä tällä tversityllä, ja lopulta tajusin että mähän voin kopsata ne kaikki ulkoselta usb kovolta sinne pleikkarille.
     

Share This Page