Omistan siis tuon vehkeen. Erittäin hyvä ja luotettava, mutta erinäisten pelien yhteydessä joille ei omia servereitä tarjota, olen törmännyt ongelmiin. Pelin houstaaminen eli isännöiminen ei onnistu palomuurin kanssa ja siksi kysyn että mitä, mistä ja miten otan tuosta vehkeestä pois päältä että pääsen houstaamaan pelejä? Kiitoksia jo valmiiksi.
Kokeile mennä internet-selaimella kyseisen boxin IP-osoitteeseen. Mulla on zyxelin boxi ja sillä ainakin onnistuu sillätavoin.
ainakin telewell 716:dessa ohjelmallinen palvelin antaa ohjelmalle näkyvyyden verkkoon(natin läpi) eli pelipalvelin onnistuu,luulempa ettei tuo 711 ole juurikaan erilainen.
no tällanen tuolta virtual serveristä löytyy: samannäköinen settihän tuo on mutta kun en ole näissä säädöissä mikään mr. magic touch joten en tiedä yhtään mitä sitten pitäisi tehdä, siksi sitä täällä kyselenkin että oppisin ja osaisin tästä lähtien.
Type on tuossa Protokolla Serviceport on portti/portit IP Address kohtaan oma IP osoite joka selviää start/käynnistä->run/suorita->cmd ipconfig
oudoksuttaa tässä se, että mun ip ei ala 192.168.0 et mitä helv.. ja pitäskö tohon port kohtaan sit laittaa se portti mitä se peli käyttää?