Eli latasin netistä jotakin tiedostoa ja sitten suljin firefoxin ja samalla firefox sanoi että suljettaessa kaikki lataukset peruutetaan ja laitoin ok. no mutta sitten työpöydälle jäi kuitenkin tollanen tiedosto "BF2_Patch_1.41" jota olin lataamassa (se on semmonen valkonen laatta jossa sininen yläreuna, ja tämmöinen tulee siis aina väliaikaisesti kun jotain ladataan) niin nyt en saa millään poistettua sitä!! tulee vaan viesti "ei vois poistaa BF2_Patch_1.41: yhteiskäyttövirhe. Lähde tai kohdetiedostot voivat olla käytössä. Sulje kaikki ohjelmat jotka voivat käyttää tiedostoa" mutta ei sitä pitäisi käyttää mikään ohjelma! olen buutannut koneen pariin otteeseen ja pyyhin kaikki kansiosta Windows\TEMP kansiosta ja sitten väliaikaiset internet kansiosta. mutta ei auta! Mikä neuvoski??
Oletko tehtävien hallinnasta kattonut että siellä ei ole prosessia firefox.exe kun joillain se joskus jää kummittelemaan.. tämä on vaan arvailua en osaa nyt paremmin muuta sanoa et oletko kentia rajatulla käyttäjätilillä liikenteessä? rajatut käyttäjät ei saa kaikkea poistella...
Eihän FF:n pitäisi lukita ladattua tiedostoa (edes väliaikaista) siltä tililtä tuhottavaksi, jossa se on imuroitu. Winukka voi sekoilla noiden keskenjäänneiden kanssa. voinnut määritellä omistajan toisin. Kokeile safe-mode, vikasietotilassa poistaa.
kokeilin juuri vikasietotilassa mutta ei suostunut. scannasin koneen viruksien varaltakin. ja en usko että se virus on. windows vaan nyt sekoilee jotenkin kun se jäi kesken. eikä sitä löydy siis myöskään missään taskmanagerissä. mikähän vois auttaa?
Noniin kiitoksia paljon! nyt se häipyi. Mihinkäs toi ohjelma noi poistaa? poistaako kokonaan? mä valitsin siitä ohjelmasta poista valinnan ja sitten painoin siitä poista lukitus ja sitten se vaan hävisi .
En tunne ko. ohjelmaa. Windows poistaa roskakoriin, joka on piilokansio, eli levytilaa ei vapaudu. Tyhjentäen roskakori tai Shift pohjassa, kun valitsee Poista, se "katoaa". Silloin kirjoitetaan tilanvaraustaulukkoon tieto, että päälle saa kirjoittaa, tyhjää tilaa tulee kovolle lisää. Itse tieto voi pitkänkin ajan jälkeen olla luettavissa erikois softalla tai palautettavissa file-recovery ohjelmalla. Roskakorissa jos näkyy, ei se sieltä itsestään takaisin tule. Ja kaipa winukka suojatut tiedostotkin roskiksesta tyhjentää.