Heips. En saa HDMI-piuhalla kuvaa ulos koneestani, vaan joudun käyttämään vanhaa kaapelia. Kone on aivan uusi ja mukana toimitettiin sellainen adapteri, joka pienentää HDMI piuhan pään sopivaksi näyttikselle. Olen kokeillut näyttöni DVI, sekä HDMI kanavia, eikä kummastakaan näi mitään johdon ollessa paikallaan. Mikäs neuvoksi? E: Höpön pöpön pöppö. Kaikki toimii moitteetta. Kokeilin uudestaan juuri kuten aijemminkin ja pelittää. Kysymys kuitenkin: Onko mahdollista, että värit haalenevat, kun vaihdoin vanhan piuhan HDMIM:hin? Ja miksei äänet kuulu kuitenkaan, vaikka näytössäni on paikka kaijuttimille. E2: Oon varmana popsinu jotaki sieniä. Äänetki kyllä toimii moitteetta. wtf minä.
Oliko Nvidian näyttis? Jos nyt en muista ihan väärin niin olin täältä jostain lukevinani, että siellä nvidia control panelissa piti tehdä joku rgb-värisäätö jos värit olivat haaleat hdmi-piuhalla? Joku nvidian ongelma kait, mutta joku joka tietää korjaa kohta
Joo Nvidian näyttis on kyllä. Ja en minä mitään epäillyt vaan asia on todella niin. BF3:ssa kun lataa kenttää servulle mentäessä, oli ruutu aikaisemmin musta, nyt näkyy harmaata ja vaalea laatikko keskellä
Ok. Ei se sitte tosta värisäädöstä johdu. Vikaa voi olla näyttiksen ajureissa, kellotuksessa tai pelissä itsessään. Mut jos peli toimii niin ei kait siinä muuta kun pelaa vaan
Homma ratkaistu, ainakin luulisin. Vaihdoin tuolta nvidia control panelista RGB:n tuommoseen YcBrC444 asetukseen ja nyt on niinku pitääkin.