Ulead Moviefactory

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Laurila, Jul 19, 2003.

1. Laurila

Laurila Member

Trophy Points:
    11
    Ongelma: Ohjelma käyttää joihinkin väliaikaistiedostoihin c-asemaa, vaikka ohjelma on asennettu d-asemaan. Asetuksista ei saa valittua c-asemaa. c-asema on 9 Gt.n kokoinen josta käyttöjärjestelmä vie 2 Gt. U-lead tarvitsisi tilaa 9 Gt väliaikaistiedostoihin. d ja e-asemissa tilaa olisi yllin kyllin. (c ja d samalla kovalevyllä, e eri levyllä. Käyttöjärjestelmä Windows Xp. Mitä voisi tehdä? c.n ja d.n yhdistäminen ei kai ole mahdollista ilman tyhjentämättä asemia ja partitioimalla uudelleen?

2. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    XP:ssä on oma partitio ohjelma mutta en tiedä pystyykö se tuohon, en ole testannut kertaakaan: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/42162
    PartitionMagic pystyy tuohon ja olen tehnytkin ko. homman sillä mutta kannattaa suhtautua varauksella siihen, ettei vaan menisi koko kovalevy sekasin. Varsinkin jos aiot tehdä muutosta osioon jossa käyttis on..

3. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    Mielestäni Ulead "working folder" on muutettavissa...
    Olen poistanut softan koneestani joten en nyt pysty tarkistamaan asiaa.

Tarkistin asian, polttovaiheessa pystyy määrittämään tuon "working folderin"
    Tosin nyt en tiedä mitä olet tekemässä...

Last edited: Jul 19, 2003
  4. Laurila

Laurila Member

Trophy Points:
    11
    Ongelma ratkesi. Kiitos avusta! Polttovaiheessa minun versioni ei kysy enää mitään foldereista, mutta kun katsoin asiaa tarkemmin, niin heti kun käynnistää ohjelman, ikkunan vasemmassa alareunassa on pieni kuvake (save your project or acces other options). Niin siitä pystyy valitsemaan minne working folder tallennetaan. Olin siis muuttamassa DivX-muodossa olevaa leffaa DVD-muotoon. Vaikuttaa kätevältä ohjelmalta. Muut ohjelmat takkuilivat ja muunos kesti kolme päivää. Tämä tekee sen muutamassa tunnissa. Vaikkakaan ei koneella pysty paljon muuta samaan aikaan tekemään. Ilmeisesti ohjelma syö paljon prosessoritehoa.

5. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    Juu mä käytin tuota softaa jonkin aikaa ja hyvä se olikin, paitsi isommissa filuissa (mun koneessa) se heitti leffan lopussa aina synkan sekaisin, tarkennan vielä sen verran että, Hauppaugella kaapatut isot filut olivat niitä joissa se ei suostunut yhteistyöhön toivotulla tavalla :)

Share This Page