Moro. Ongelmani on seuraavanlainen: Minulla on ulkoinen kovalevy, joka kyllä löytyy normaalisti esim. Oma Tietokone -valikosta. Mutta ongelma on se, että kun yritän jonkun softan kautta (esim. winamp) löytää tämän kovon, jotta saisin tiedostot käyttöön, niin kovalevyä ei löydy mistään. Mitä tehdä??
Kovo siis näkyy Oma Tietokone -valikossa. Löytyykö Oman tietokoneen kautta myös sen tiedostoja? Eli onko sinne tallennettu tavaraa ja pääset normaalisti niihin käsiksi? Ensimmäisenä nimittäin tuli mieleen, jos se on uusi kovalevy, se täytyisi osioida että toimii.
Kyllä sieltä oma tietokone -valikosta löytyy tiedostoja myös, ja niihin pääsee ihan normaalisti käsiksi. Kovo on vanha ja ennen tätä ongelmaa siis toiminut aivan hyvin.
Loppui ideat kesken. Miten yritit päästä winampilla kovalevyyn käsiksi? Eiköhän esim. winampin "add url" komento pitäisi toimia, jos kovo kerta my computersistakin löytyy ja toimii. Voit toki tarkastaa windowsin error checkillä kovalevysi, mutta tuskin sieltä mitään löytyy. Kokeile kuitenki: http://support.microsoft.com/kb/315265
Olen aina lisännyt biisit käyttämällä add dir-komentoa, ja sieltä ei siis kovoa löydy. Ihan hyviä vinkkejä nuo molemmat, täytyy koittaa kun pääsee taas oman koneen ääreen. Kiitos.
moro taas. Error checkillä ei löytynyt mitään. olen tosiaan aina käyttänyt komentoa ´add folder´...eikä homma sillä enää luonnistu. Miten tällä ´add url´ komennolla sen kovon löytää?? Mitä siihen pitäisi kirjoittaa?