Olen ostamassa ulkoisen kiintolevyn ja en oikein tiedä mitkä merkit ovat hyviä ja mitä eroa on noilla 2.5" ja 3.5". Joten ehdottakaa minulle n.500GB-1TB kokoista kiintolevyä. Sivulla ei ole kauheasti väliä, mutta itse olen ostanut osia aina jimm'siltä ja todennut sen luotettavaksi niin mieluiten sieltä.
Itselläni on LaCie:n 1TB:n ulkoinen kovalevy ja erinomaisesti on toiminut. 7200rpm nopeus ja tukee USB 3:a. Tarkempaa merkkiä en muista ja kotelo hävinnyt.
joo mutta sen merkkisten hinta näkyy olevan 200-300e paikkeilla nii en tiedä kehtaako niin kallista ostaa
Itselläni on tuo ja olen todennut toimivaksi. Tämän päivän hinnoissa tuo on vielä aikas edullinen kun katsoo että siinä on 2teraa tallennustilaa. Suosittelen!!!
joo toi näyttää kyllä todella halvalta ja 2TB Mutta miten tuolla postikulut? ja tietääkö kukaa mitä toi 3,5" meinaa?
¨Niin millon makso??? Jos oot seurannu uutisia niin toisella pualella mualimaa tulvinu ihan kivasti joten kovojen hinnat on taivaissa. Mä uskon että tuo mun ehottama 2teran kovo on halvimmasta päästä ja ei heti lopu tallennustila kesken.