Unelmien kesälanit (suunnittelu hjelppiä tarvitaan)

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by s_tapani, Sep 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. s_tapani

s_tapani Member

Trophy Points:
    11
    Hei! Olen jokseenkin peleistä kiinnostunut 17-vuotias jäbikkä keskeltä korpisuomea ja olen kiinnostunut pitämään tulevana kesänä touko-kesäkuun aikoihin ikimuistoiset lanit. Itse olen pelannut cs 1.6, ja sourcea ja tavannut upeita ihmisiä assemblyilla ja sen ulkopuolella, joiden kanssa pelailen näitä. Itse olen miettinyt pitkään miten tulen viettämään 18-vuotis bileeni. Itse kun en ole alkoholin peräään niinkään (totta kai mä sitä aijon juoda, mutta kohtuullisesti). Tarkoituksena on suunnitella lanit.

Arvostan sitä, jos kerrotte omia lanikokemuksianne epävirallisissa laneissa tyyliin, kaverilla kaveriporukan kanssa. Miten lanit sujunut, missä mennyt vikaan missä onnistuttu. Olisin otettu, jos täällä keskusteltaisiin ja suunniteltaisiin minun kanssani ja muiden mahdollisten lanejen pitämisten kanssa. Itse olen untuvikko vähän kaikessa koneisiin liittyvässä.

Seuraaviin asioihin kaipaisin ideoita:
    1)Konepaikkojen sijoittelu (Käytettävissä oletettavasti omakotitalo tilavalla pihalla)
    Tähän vähän mietteitä, sijoittelenko paikat sisälle eri huoneisiin vai esim. pihalle ja sateen varalta telttatyyppisiä suojaamaan sateelta...
    2) LAN-Verkko edullisesti
    Olen joskus osannut LAN verkon luoda koulun atk tunnilla mutta tämä on unohtunut. Mistä saisit moni paikkaisen (mikä tuon laitteen nimi oli) nettiboxi/lanboxi edullisesti. Arvioisin vieraitteni määrän max. 20. Voi olla kyllä paljon vähemmänkin...
    3) Pelit, En usko, että kukaan jaksaisi viikonloppua jyystää pelkästään css... Kelasin, että itse järjestäisin muutamia skaboja, jotta laneissa olisi mielenkiintoa. Suunnittelisin aikataulun ja jotain ihan pieniä palkintoja... muita kilpailu ideoita voi antaa...
    4) Lan verkossa pelattavat pelit
    5)... muuta?

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page