unviersaali windows asennus

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by Swol, May 9, 2013.

1. Swol

Swol Regular member

Trophy Points:
    26
    Terve,

Olen tässä miettinyt että kuinka vaikea ja ongelmallinen olisi tehdä windows 7 asennus paketti jossa olisi mukana päivitykset, office, virustorjunta ja muitakin sovelluksia ja saada kaikki tämä menemään usb tikulle jotta asennus olisi nopeampi. Olen kyllä saanut windows 7 asennuspaketin menemään tikulle ja siitä asennellut jo muutaman kerran mutta sitten on kaikkien päivitysten sekä muiden ohjelmien asennus. Muistan joskus värkänneeni nlite ohjelmaa mutta en sillä koskaan saanut mitään toimivaa aikaan.

Parhaimmillaan olen windows 7 asentanut n.15min usb3 kovolta hp:n 8570 Elitebook läppärille.

Kiitän avusta jo etukäteen.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Last edited: May 9, 2013
  3. rick79

rick79 Senior member

Trophy Points:
    193
    Yks vaihtoehto olis asentaa winukka johonki koneeseen, asentaa kaikki päivitykset sekä ohjelmat (office,jne) ja tehdä siitä image jonka vois sitten aina kloonata esim. clonezillalla uudelle kovolle. tässä voi ongelmaks tulla se jos winukka asentaa samalla jotain ajureita niin ei välttämättä toimi toisessa keneessa, voi tulla yhteensopivuusongelmia. mutta tuossa yks keino.

4. Swol

Swol Regular member

Trophy Points:
    26
    Tollasta systeemiä käytetään töissä mut imagen ottamiseen ja laittamiseen toiseen koneeseen käytetään Acronista. Ongelma tuleekin siinä että kovalevyn ajurit on väärät joten tulee bluescreen, muut ajurit ei ainakaan vielä ole haitannut.

Share This Page