Tarjoaa Windows Liven asennustyökalun 2011 päivitys Latauskoko: 25,4 Mt–25,5 Mt (KB 2520039) ei onnistu tota asentamaan ja yhessä vaiheessa windows update kaatui ja sitten joku isäntä palvelu juttu kanssa.
samaa mulle herjannu :/ onneks enoo ainoa itel on myös kun mene tonne käynnistä ja sammuta siinä lukee, että asentaa päivitykset ja sammuttaa koneen. Sittneku oon asentanu se vaan pysyy siinä eikä mene mihenkään se päivitys siis. teil samanlain?
Ladatkaa tuolta http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other ja asentakaa niin sit pelittää. Meni heti läpi toi päivitys kun olin asentanu.
Niin tai tuon jälkeen ei ole edes tarvetta asentaa sitä päivitystä, se katoaa tarjonnasta kun valitset Tarkista päivitysten saatavuus.
Joo mulla kans oli tuo sama ongelma. Ihmettelin että mikä siinä oikein on, kun ei päivity, mutta hyvä ettei johtunutkaan sitten omasta koneestani, vaan oli ihan yleinen ongelma.
Hei Minulla update sanoo että virhe tapahtui jaa vetää mukanaan windowsin-palveluiden isäntä prosessin jolloin mobiili-netti kaatuu puoliksi, siis netti ei toimi mutta en saa kokonaan suljettua nettiyhteyttä soittaakseen uudelleen kun vasta käynnistän koneen uudelleen ja sitten avaan mobiili-netin.
Mulla on tuota samaa ongelmaa ollut, mutta heräsin liian myöhään ja ei netti toimi enää ollenkaan, osaisko joku sanoa mitä voin nyt tehdä? En siis pääse latailemaan mitää koneelle