usb 2.0

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by sieg, Jan 15, 2007.

1. sieg

sieg Regular member

Trophy Points:
    26
    Moi. Sori jos tämä on väärässä paikassa. Mutta asiaan, elikkäs vikana:
    Kun isken jonkun usb laitteen kiinni esim. mp3 soittimen niin rupee herjaamaan "Tämän laitteen toiminta nopeutuu, kun se ktketään Hi-Speed USB 2.0 porttiin.." Olen yrittänyt koneen mukana tulleelta CD levyltä asentaa USB 2.0 ajuria, BIOSsissakin lukee että USB 2.0 on "Enabled" ... Joten voisitteko auttaa avutonta..

2. teppoI

teppoI Moderator Staff Member

Trophy Points:
    48
    Mikä käyttöjärjestelmä kyseessä?

3. sieg

sieg Regular member

Trophy Points:
    26
    Windows XP SP2

4. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    pistetään windows ongelmiin, vaikka kyseessä voikin olla se ettei rauta tue usb2:ta tms..

5. sieg

sieg Regular member

Trophy Points:
    26
    Mistä johtuu se että etupaneelin usb porteista menee vain 1.1 npeudella, ja sit suoraan emolevyltä se tunnistaa 2.0? :S

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Joko etulevyn portit ovat vain 1.1 määrityksen mukaisia tai sitten emolevy tukee noilla erillisillä liitännöillä vain 1.1 nopeutta.

7. skeptikko

skeptikko Member

Trophy Points:
    11
    ajattelin liittää samaan ketjuun. Mulla olis semmonen ongelma että kone ei löydä muistitikkua.Muistitikku ihan uusi eli siinä ei vikaa ole Diskmgmt.msc komennolla sen kyllä saa näkyviin mutta siitä ei tule pikakuvaketta omaan tietokoneeseen. Mitä tehdä ku ei sen takia jaksais wintoosaa uudelleen asentaa???

8. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Ei kannata välittää, mulla tulee usein toi ilmoitus ja se on ollu ihan turha.. hyvin on ulkoset kovalevyt ja mp3-soittimet toiminu.. ja ne portit mihin oon ne pistäny, on ollu usb2.0 portteja vaikka toi ilmotus toisin väittää...

9. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    skeptikko: näyttääkö tuo Diskmgmt.msc sille muistitikulle jonkin osion ja oletko koittanut määrittää sille tuolta uutta asemakirjainta?

Quiote: kuinka nopeasti nuo laitteesi siirtävät sitä dataa (nopeammin kuin megatavua sekunnissa)?

10. Teuwo

Teuwo Member

Trophy Points:
    16
    Mulla ongelma usb.2.0 pci kortti niin se sisäinen väylä ei toimi . ja sitten siinä vieressä on onko se nyt neljä vai viis pinninen johon kotelon etupaneelin usb väylän saa kytkettyä. se taas ei tunnistanu esim kameraa mutta mp3 soittimen se tunnistaa mutta sekin katkeaa itsestään jonkun ajan päästä. mikä vika paska kortti.? takana on neljä porttia joista kolme toimii kunnolla ja yksi herjaa jotain usb laitetta ei tunnistettu plaa plaa

11. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Jotain vikaa varmaa siinä kortissa tai sen liittimissä. Onko mahdollista testata sitä korttia toisessa koneessa?

Share This Page