Usb-modeemi ongelma.

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by Aragon91, Aug 5, 2011.

1. Aragon91

Aragon91 Member

Trophy Points:
    11
    Moro!

Elikkäs tässä on tullut itselle päänvaivaa ihan tarpeeksi nettitikusta. Elisa päivitti uuden tikun. Luonnollisesti asensin uuden softan, tikku toimi. Käynnistin koneen seuraavana päivänä ja tikku ei toimi, valo kyllä vilkkuu 3g:n kunniaks, mutta ohjelmisto valittaa "ei verkkoa". Tikku toimii kuin junan vessa pöytäkoneessa (win 7)ja muijan läppärillä (win vista sp3). Mutta ongelma koneessa laitehallinta ilmottaa neljää toimimatonta laitetta seuraavasti.

1. "Modeemi"- välilehden alla on "HUAWEI Mobile Connect - 3G Modem", joka valittaa koodia 10, eli laitetta ei voi käynnistää.

2,3,4. "Muut laitteet"- lehden alla "Huawei mobile" ja kaks kertaa "tuntematon laite" kaikki kolme hälyttää virhekoodia 28 (Tämän laitteen ohjaimia ei ole asennettu)

tietoja:

Tikku: Huawei e 367 ja mobiililaajakaista- ohjelma
    Koneen rautaa tuskin tarvii, mutta jos joku tarvii specsejä niin googlettakoon, kone on eMachines E640G

Onko kellään valmista ratkaisua? tai ideaa? Tullut kellekkään samaa vastaan? Itse en ole ainakaan löytänyt yhtäkään ratkaisu ehdotustakaan. Olen kokeillut perus reinstallit ,ohjainten päivitys yritykset ja rekisterin tarkistukset/korjaukset.

Loppuavautuminen: Olen kyllä näiden kanssa tarpeeks vehdannu, onneks ei ole kuin varajärjestelmänä näin kotosalla. En koskaan voisi kuvitella että ottaisin päätoimiseksi yhteydeks mobiililaajakaistan. Mutta toisaalta olisi kyllä mukava saada pelittämään ku tulee välillä liikuttua vanhempien mikrokivikautisella alueella (soneran kiintee 512Kbps).

Last edited: Aug 5, 2011
  2. Tiger25

Tiger25 Active member

Trophy Points:
    78
    Oletko kokeillut vaihtaa USB-porttia, auttaa joskus nettitikkujen toimintahäiriöihin kun vaihtaa sen toiseen USB-paikkaan. Kuuluvuus on noilla nykyisillä suoraan USBiin kiinnitettävillä härpäkkeillä aika huono kun laitteen antenni sijaitsee kotelon reunalla, eikä joissain ole edes ulkoista liitäntää antennille, jolla saattaisi voida parantaa signaalia käyttämällä sopivaa lisäantennia. Ainoa vaihtoehto näillä on siis mokkulan kytkeminen USB-jatkoon ja sijoittaminen korkeammalle kuuluvuuden parantamiseksi.

3. Osku58

Osku58 Regular member

Trophy Points:
    28
    Päivitys on susi. Otithan entisestä vamuuskopion?
    Onko tikku lukittu? Itse ostin avoimen tikun 69 egee, Huawein alkuperäisillä ajureiila.
    Nopeus 6-10 megan välillä. Ei pätki.
    Täällä avoimiin tikkuihin
    Tarkista toki ennen päivittämistä versiot! Uusimmat ajurit v4.20.11.00.

Last edited: Aug 5, 2011

Share This Page