USB tikku ja koneen käynnistys vaikeus

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by PETE11, Jun 18, 2011.

1. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28
    Moikka..

Tilanne on tälläinen ollut kuukauden päivät. En saa järjestelmää käyntiin ennenkuin laitan usb muistitikun kiinni asemaan.Kun muistitikku on asemassa se vie aikaa normaalia enemmän,mutta käynnistyy.Jos usb tikkua ei ole paikoillaaqn en saa konetta tai paremminkin järjestelmää käyntiin. Aluksi luulin,että koneessa on jokin vieras päässyt koneeseeni.Sen takia otin login:

http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-198/tosi_hidas_kaynnistys-898756/#5472721

Ohjeita kaipailen...

Last edited: Jun 18, 2011
  2. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Itse katsoisin Autorunsilla, viittaako mikään sinne USB-tikulle (esim. Imagepath -sarakkeesta).

3. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28
    Sain asian kuntoon...

Asensin uudesti käyttöjärjestelmän. Mulla on käytössä USB hubi johon voi liittää 5 laitetta ja kahdelle esim. muistitikulle on varattu paikka etupaneelissa.
    Voiko tämä olla jotenkin syy tähän edellä mainittuun ongelmaan? Nyt kun asensin uudesti tämän käyttöjärjestelmän ja vähensin tästä hubista laitteita.Mulla oli ennen täydet 5 laitetta kiinni siinä,nyt ei ole kuin 2,niin tälläistä ongelmaa ei ole. Järjestelmä toimii nyt normaalisti..

Samoin mulla on hdmi kaapeli ollut koko ajan käytössä.Siis tietokoneesta tv:n puolelle. Otin sen pois täältä tietokoneen puolelta kun asensin tämän käyttöjärjestelmän. Ajattelin,jos tämä vaikuttaa asiaan.Enkä ole sitä vielä liittänyt takaisin..

Ajattelin informoida teitä näillä asioilla l. onko näillä asioilla mitään tekemistä vai kuvittelenko vain.Se on kuitenkin tärkeää että nyt järjestelmä toimii normaalisti..

Last edited: Jun 22, 2011

Share This Page