Useampien sähköpostitilien määrittäminen android laitteesseen

Discussion in 'Android -keskustelu' started by Porshe, Nov 27, 2014.

1. Porshe

Porshe Regular member

Trophy Points:
    46
    Tässä hikipisarat otsalla olen yrittänyt määrittää gmail tilejäni puhelimeni sähköpostiohjelmaan. Gmail ohjelmaan ne saisi laitettua mutta en halua määrittä niitä ''tileiksi'' puhelimeeni vaan haluan ne ainoastaan yhteen sähköpostiohjelmaan. Olen yrittänyt niitä tähän androidin omaan sähköpostiohjelmaan sekä K9 nimiseen ohjelmaan. Gmail tili joka on määritetty Gmail ohjelmaani toimii näissä 2:ssa muussa ohjelmassa, mutta nämä 2 muuta eivät suostu toimimaan. Ohjelmat valittavat että käyttäjätunnus tai salasana on väärin kun yritän määrittää niitä mutta ne ovat kyllä ihan varmasti oikein. IMAP on käytössä kaikissa gmail tileissäni ja vähemmän turvalliset sovellukset on sallittu myös. Mikä tässä oikein mättää?

Parempaa sähköpostiohjelmaa saa myös ehdottaa :)

Last edited: Nov 27, 2014
  2. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Onko käytössä tämä uusi Gmail?

3. robsku

robsku Member

Trophy Points:
    11
    Itse käytän kummankin, gmail, sekä kapsi.fi:n sähköpostiin AquaMail ohjelmaa.... on omat tarpeet, ainakin pääosin täyttänyt. Alku kokemukseni GMail ja perus email ohjelmista, sen lisäksi että piti kahta eri softaa käyttää, on että ne olivat surkeita - siitä on pian vuosi, vai kaksi, kun AquaMailia koitin, enkä ole kaivannut vielä toista.

4. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    193
    Kannattaa vastaisuudessa katsoa noita päivämääriä, milloin kysymys on julkaistu.

Share This Page