Usean avi:n poltto DVD:lle?

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by apasra, Jul 12, 2004.

1. apasra

apasra Member

Trophy Points:
    16
    Olen muistaakseni jostain lukenut kyseisestä asiasta, mutten sitä enään löydä. Joten probleema on se että kun olen kokeeksi Nerolla polttanut monta avia (osa tais olla mpeg tiedostoja) yhdelle DVD levylle, poltto onnistuu ihan hyvin mutta katseltaessa ei meinaa tunnistaa kaikkia pätkiä, saattaa toistaa ekan ja vikan avi-pätkän, muttei kaikkia ja konekin menee ihan tilttiin.
    Voikos levylle polttaa sekaisin mpeg ja avi tiedostoja datana.
    Tarvii jatkaa harjoittelua.

2. Hanzul

Hanzul Guest

Kyllä mulla ainakin näkyy kaikki tiedostot, sekasinkin vaikka levyllä olis mitä tahansa tiedostoja. Katotko dvd:tä standalone soittimella vai pc:llä?
    Joskus dvd soittimet kuten itelläni aikasemmassa soittimessa AFK:ssa oli samaa ongelmaa mutta se ei virallisesti mikään divx soitin ollutkaan.

3. redshadow

redshadow Member

Trophy Points:
    16
    Voi.
    Tosin kaikki pöytä-dvdt ei varmaankaan pysty em. kiekkoa soittamaan.
    Oma Yamada-6600 tosin soittaa kaikki moitteetta.

Polttonopeus? Millä olet koittanut toistaa..varmaan menee soitin tilttiin jos koittaa tunkea sinne levyä mitä se ei osaa tunnistaa.

4. apasra

apasra Member

Trophy Points:
    16
    Jep, mun selostus oli vähän puutteellinen, käytän toistamiseen modattua Xboxia ja pc:tä.
    Tänään poltin pelkkiä avi-filuja 5 kpl dvd:lle pc toisti ne ihan hyvin, Xboxilla toisti 3 ekaa filua mutta 2 viimestä ei toiminut, ääni kuulu mutta kuvaa oli sateenkaaren väristä mössöä. Eilen kaverilla poltin hänen masiinallaan 5 filua osa avia osa mpeg-tiedostoja, poltto meni ihan ok, mutta kun yritti pc:llä katsella muutaman pätkän toimi mutta muita kun yritti pc meni ihan juntturaan. polttonopeus on vaihdellut 2x-4x nopeudella.

Share This Page