Tässä rupeaa jo aivan itkettämään kun ostin kokonaisuudessaan uuden koneen ja vasta yksi peli on toiminut. Driv3r demo, flatout demo ja aito kokopeli ja SOF2 aito koko eivät toimi. Olen kokeillut uusimmilla, vanhoilla kaikilla mahdollisilla ajureilla. Driv3r ei edes käynnisty samoin flatout kokopeli vain palaavat windowsiin, flatout demo toimi kerran siten että lopetti pelin kun olin valikossa, sof2 taas sekoittaa näyttisajurit kokonaan lopetettaessa. Ainoa peli joka toimii on call of duty, joka tosin aluksi käynnisti koneen uusiksi aina aloittaessa pelin, mutta nyt toimii, kun asensin mukana tulleet ajurit. Koneeni on asus k8n4-e, msix600pro, 512 mb, amd sempron 3100+, winXP SP2. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen, ettei tarvitsisi lähteä etsimään tarpeeksi vahvaa oksaa pihalta. Itse aattelin että vika olisi windowsissa, joka on kaverin hankkima. Muuta en vain keksi. Kiitos jo näin etukäteen kommenteista.
Itsellä kävi aikoinaan vastaavaa,kun menin viritteleen konetta vähän liikaa.Oletko mennyt nostaan FSB:tä?Jos muisti ei pysy mukana?Minulla ainakin kun klikkas pelin päälle,kone hyytyi alkutekijöihin,ja palautti vaan työpöydälle.Toisaalta voisi kyllä johtua ihan rikkinäisestä näytönohjaimesta...