Olen yrittänyt pilkkoa erästä ylisuurta MPEG-tiedostoa VirtualDubilla pienempiin osiin jotta saisin sen mahtumaan CD:lle mutta homma ei ota oikein sujuakseen. Toisto-ohjelmilla video toimii erittäin hyvin mutta VirtualDubissa editoitavaksi tulee vain videon 20 ensimmäistä sekuntia. Ilmeisestikin tiedostossa on kaksi erillistä video streamia (jos tämä nyt on mahdollista.) Ensimmäisessä streamissa on ripin tehneen ryhmän intro ja toisessa itse video. Haluaisinkin tietää että miten saisin editoitua itse videota? Video on todennäköisesti MPEG-2 -formaatissa, koska en saanut sitä aukeamaan ennenkuin otin VDubiin erikseen tuen sille. GSpotilla sain sen verran selvile, että videon tekoon on käytetty (mm.) MPEG-I Stream Splitteriä.
tai sitten samaisen ohjelman mpeg tools valikosta otat kaiken erikseen demultiplexillä! Saat helpommin liitetty videoon mitä tarvitset, jonka jälkeen katkominen saattaa olla helpompaa
Merge & Cutilla homma ei onnistu. Kun asetan alotusraja-arvon koko tiedoston alkuun, niin se tallentaa vain sen intron. Ja kun laitan alotusarvon suunnilleen siihen missä itse video alkaa, TMPGEnc antaa virheen Illegal MPEG video stream. De-multiplex puolestaan antaa valittaviksi vain sen intron audio- ja video-streamit, joten sekään ei onnistu erottamaan itse videota.