utorrent 1.8.1 / no incoming connections

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by naabero, Nov 12, 2008.

1. naabero

naabero Member

Trophy Points:
    11
    Mikä mahtaa olla kun utorrent 1.8.1. ei toimi kunnolla? Ottaa havaintojen perusteella max. 20kb/s sisään. Alhaalla keltainen kolmio ja "no incoming connections". Utorrentin Port Checker näyttää erroria ja logger sanoo välillä unable to map UPnP port, välillä ei mitään. Random portteja olen kokeillut ja settingseissä on UNnP ja NAT-PMP port mapping kuitenkin päällä. Poistin utorrentin settings.dat:in, mutta hetken kuluttua keltainen ikoni taas ilmestyi.

Mikä avuksi?

2. naabero

naabero Member

Trophy Points:
    11
    Edittiä: upload kuitenkin heittelee aika rajusti 1-80kb/s välillä. Firewallin kanssa olen yrittänyt kikkailla että toimiiko kun se on päältä / pois, ei näytä reagoivan siihen kummoisesti.

Miten mä nyt saan mun koneen/reitittimen/yhteyden/whatever kanssa selkeen yhteispelin tän portin suhteen ?

3. heikki75

heikki75 Regular member

Trophy Points:
    48
  4. naabero

naabero Member

Trophy Points:
    11
    Muuten noiden ohjeiden kanssa menee putkeen, mutta en osaa löytää A-Link RR24:sen porttiohjaus kohtaa mihin työnnän tietokoneen IP-osoiteen ja uTorrentin asetuksissa olevan TCP/UDP-porttinumeron. Noita RR24AP(i+) ohjeita seuraamalla ei löydy oikeaa porttiohjaus kohtaa ainakaan RR24:ssa, eli ilmeisesti softat on vähän erilaiset. Osaako kukaan auttaa?

5. Aeonus

Aeonus Regular member

Trophy Points:
    26
    Itselläni on sama ongelma.
    Olen laittanut koneelleni staattisen IP:n reitittimen kautta, portti forwardattu jne. Yleensä on vihreä merkki, ja latausnopeudet ovat olleet max 210kb/s 2mbit yhteydellä, mikä on ihan jees. Parina viime päivänä olen kuitenkin useamman kerran törmännyt ihmeellisiin ongelmiin. Kokeillakseni pistin kuusi torrenttia kerralla päälle, DL 65kb/s kirjoitushetkellä, UL lähes 200kb/s. Keltainen ikoni, "No incoming connections". Aikaisemmin tänään saavutin noin puoleksi tunniksi 204kb/s nopeuden, sitten taas laski. Kävin reitittimen asetuksia katsomassa, mutten tehnyt muutoksia vaan klikkasin vain "logout", ja ikoni uTorrentissa muuttui taas vihreäksi mutta nopeudet eivät nousseet.

Ja taas, juuri nyt muuttui vihreäksi, lataus 70kb/s. En ymmärrä.
    uTorrent port checker ilmoitti aiemmin että portti on forwarded correctly, mutta nyt sama portti ilmoitaa ettei se ole auki, vaikka en ole tehnyt muutoksia asetuksiin.

Kokeilin myös siirtää n. 40mb kuvatiedoston yliopiston serverille ja takaisin testinä, ja sain siirtonopeudet luokkaa 177-210kb/s molempiin suuntiin, eli nettiyhteyden nopeus on kyllä kunnossa.

Ja nyt on taas keltainen ikoni. Nopeus edelleen 70kb/s, mutta UL pysyy noin kahdessasadassa.

uTorrentista on poissa encrypt, UPnP myös pois päältä.

Interesting...kokeilin pistää lataukseen mukaan tuolta nuo kaksi "testitorrenttia", eli OpenOfficen ja Slackwaren.
    http://www.utorrent.com/setup_guide.php
    Molemmat hypähtivät oitis koviin nopeuksiin ja kaista oli aika pian täysillä käytössä.
    "Slackware 10.2 torrent, one of the many Linux distributions, is great to test since it is hosted on dedicated servers. It will max out your internet connection within a few minutes (10-15 on average)."
    Jospa nuo serverit vaikuttavat asiaan? Evt, vihaan verkkoasioiden kanssa sähläämistä.

Last edited: Nov 21, 2008

Share This Page