Jups... eli ongelma olis se et latasin utorrent ohjelman (ollut aikaisemminkin mutta kone hajos). latasin myös tuolta pirate baysta vaikka rambo leffan jossa katsoin että on lähetteitä. sitten ala palkiin tulee välkkyvä jutka se torrent ja sit painoin ok ja se mukamas alkoi lataamaan torrenttia . mutta torrentin alareunassa pitäisi näkyä jotain numeroita mutta mulla ei oo muuta kuin nollia mikään ei ikään kuin toimi... mikä neuvona?? jos joku tajus voisi vaikka vastata olisin iloinen?!?!?
Siis mitä hemmettiä? Torrentin alareunassa pitäisi näkyä numeroita? Selvennäppäs tätä ongelmaa ja paranisi harjoitella oikeinkirjoitusta.
joo toi oli epäselvä... elikkä utorrentin alapalkissa näkyy mulla vain DHT: 0 nodes (login) D:0.0 kb/s T:0.0 kb U:0.0 kb/s T:0.0 kb siin oli mun alapalkki aiemmin siin on ollu jotain numeroita nollien paikalla ja kait oli joku vihreä "oikeinmerkki" meinaaks toi siis että utorrent ei saa yhteyttä verkkoon?
Ei taida saada yhteyttä verkkoon. Oletko avannut nettiboxistasi portin uTorrentille? Jos et ole niin täältä löytyy ohjeita http://portforward.com/routers.htm
Etsit tuolta nettiboxisi merkin esim. A-link rr24 -> menet a-link osioon -> RR24. Sitten sen ohjeen mukaan avaat portin utorrentille.