Utorrent ei lataa privaattitrackereiltä.

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by SLan, Aug 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SLan

SLan Member

Trophy Points:
    16
    Eli siis kun käynnistän Utorrentin niin public trackereiltä tulevat torrentit toimii mutta privaatit puskee punasta. Löysin kuvan netistä missä on samanlainen vika http://img229.imageshack.us/my.php?image=80577517yo9.jpg - erona vaan se että tuossa missä lukee "working" mulla lukee "HTTP Error 400". En ymmärrä missä vika koska kaikki toimi ennen. Oon ruksaillu kaiken näkösiä juttuja optionsissa. Olen pistänyt Enable DHT ja Enable DHT for new torrents jne. ruksit pois ja päälle eikä mitään tapahdu. Sitten kun katon tietyn torrentin ominaisuudet (privaatin) niin "Other settings" alapuolella on nuo DHT, Local peer discovery, peer Exchange ruksit on harmaina eikä niitä voi painaa. Missä mahtaisi olla vika? :eek:

EDIT: Jahas, sain toimimaan. Piti pistää NOD32 (mulla siis käytössä) IMON asetuksista toi Utorrent sallituksi. Ihmetyttää vaan koska ennen kaikki toimi mutta nyt joutui touhuamaan tällaisia. Tuo siis auttoi HTTP Error 400 asiaan. DHT jutut sain pelaamaan siten että pistin asetuksista ruksin siihen "Enable NAT-jotain port mapping jotain" en muista tarkalleen. Tuo vissiin käytössä siis vain jos on NATin takana kuten minä.

Last edited: Aug 15, 2008
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page