Morjens, eli ongelmani on että kun alan lataamaan uTorrentilla niin muutaman minuutin päästä yhteys katkeaa ja tulee ilmoitus " Lataus estetty " Tyttö ystävän koneella lataaminen onnistuu mutta omalla ei. Koneessani on Windows Vista ja Avast virustorjunta. Olen yrittänyt löytää asetuksia mutta en onnistu. Olisin erittäin kiitollinen jos joku viisaampi voisi neuvoa tässä ongelmassa. Kiitos jo etukäteen.
Moi, latasin suomenkielen Utorrenttiin ja tein sen verkkovelhon testin, onko portit ohjattu oikein. Vastaukseksi tuli seuraavaa; Welcome to the µTorrent Port Checker. A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened. Checking port 47453 on 88.192.86.250... Error! Port 47453 does not appear to be open. Please see www.portforward.com for more information about how to map a port. Tyttöystävän koneella Utorrent toimii täysin oikein,mikä minun koneessa mättää? Please make absolutely sure that PeerGuardian2 or Protowall is allowing utorrent.com (72.20.34.145) in either of those programs. Those of you using ipfilter.dat should make sure the list does not include the website's IP. After making sure of this, re-run this test by refreshing the page (F5). Itselläni siis netti toimii siten että työnnän vein nettipiuhan seinään ,en siis modeemiin joten mistä ja miten mun pitää noita portteja aukoa. Auttakaahan vähäsen.
Mulla sama ongelma, tietääkseni portit pitäisi avata modeemin asetuksista, mutta minulla sekään ei onnistu... Ja mulla lukee utorrentin seurantapalvelimen tilassa "yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä" tai välillä "aikakatkaisu" erikoista..
Tuohon ongelmaanne on useita oppaita tässä esim. tw-ea510v.3. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/597968 Ja muistakaa että tuo hakukenttä on olemassa. Enkä suosittelisi laittamaan IP-osoitteita julkiselle palstalle.
Heh, tietonen olen minä ainakin joka ikisestä keskustelusta, mitä täällä on... yksikään ei ole auttanut ongelmaani. Omakin keskustelun aloitus tehty, muttei vastauksia..