Olen yrittäny korjata vikaa silti silti minulla on punainen kolmio alhaalla. En ole yhdistettävissä mihinkään mitenkäs nyt korjaan koko homman. Auttakaa nyt ihmiset.
Liitän tämän tähän ettei tartte tehdä uutta aihetta. mullakin olisi vähän pulmia utorrentin kanssa. Olen määrittänyt ethernetille ja wlanille omat kiinteät ip:t, portti on avattu molemmille ip:ille. Reititin on nähtävästi reitittävässä tilassa, koska ulos ip on eri mitä ip:t koneella. UTorrentissa olen asettanut portin oikein, eli samaksi mitä reitittimeen. Utorrent lataa torrentteja, mutta hitaasti (20kt/s 150seeds 24meganen nettiyhteys). Kokeilin myös Vuzea ja sen porttitestausta -> yritti ottaa yhteyttä ulospäin näkyvään ip-osoitteeseen ja se aikakatkaistiin -> portti ei toiminut. Kone on iMac ja käyttöjärjestelmä Leopard 10.5. Modeemi/wlan-asemana on tp-link TD-W8920G. Utorrentin latauksia ei ole rajoitettu. Utorrent näyttää myös vihreää valoa. Pc:llä latausnopeus oli samoilla asetuksilla viimeviikolla 500kbs-1mbs. Missä lienee vika?