Asensin tässä muutama päivä sitten F-Secure 2007:n ja kun nyt lataan jotain, niin se tulee erittäin hitaasti elikkä ~15kt/s vauhtia, yleensä ei mene nopeammaksi kuin tuo 15kt/s, yleensä kun olen lataillut noita tiedostoja missä on paljon seedijöitä, mitkä yleensä tulivat noin 15min-2h, mutta nykyään näissä kestää se 4h-24h, erittäin kiusallista. Kokeilin laittaa kaikki tuon yhden oppaan mukaan, missä piti laskea nuo nopeudet, ei tapahtunut mitään, säädin F-Securen asetuksiin kaikki niin kuin tuossa yhdessä oppaassa sanotaan, ei mitään. Portti testissä saan tällä portilla OK!; 31221 Odottelen ystävällisesti neuvoja, kiitos. EDIT: Editoin sen verran, että tämä lähetää tiedostoa kuitenkin 50kt/s-90kt/s EDIT2: Latasin kaverin kanssa samaa elokuvaa, hänellä huonompi netti, mutta seedijöitä saman verran kun minulla, hänelle tulee 200kt/s ja minulla ei ala edes tulemaan, jotain neuvoja? Jotain kyllä pystyn lataamaan, mutta ne tulevat vain 40kt/s ja 8/1mb netillä luulisi saavan nopeammin.
Protokollan salaus käytössä? Löytyy ihan uusimmasta 1.6.1:stä verkkovelhosta, muissa joutuu selaamaan vähän asetuksia. Nykyään yhä useammat operaattorit rajoittavat bittorrent-liikennettä, tuo salaa liikenteen niin ettei sitä ihan niin helposti tunnisteta.
No laita nyt hyvä mies äkkiä käyttöön. Tiedän enemmän kuin kymmenen tapausta, jolloin tuo on nostanut nopeudet moninkertaisiksi. Eikä siitä mitään haittaakaan ole tuota käyttää vaikka oma operaattori ei yhteyksiä rajoittelisikaan ...voipa hyvin olla että sen kaverin operaattori johon olet yhdistämässä tekeekin tuota. Toivottavasti uusimmassa µT-versiossa ymmärtävät tuon laittaa vakiona päälle...
Ei tuo kyllä ainakaan nostanut noita, luultavasti kyllä ihan samoina pysyivät, mutta kiitos neuvosta.
Joo mulla samaa ongelmaa.. Asensin BlackICE palomuurin, aloin latailee tiedostoja joissa oli paljon seedaajia, mut silti tuli se max.50kt/s. Meinas pari kertaa mennä hermot tän kans. No, nyt tein niinku tos aikasemmin neuvottiin eli laitoin "Protokollan salaus" päälle ja nyt tulee kamaa tuutin täydeltä. Mut mitenkäs ku sama juttu oli Bitcometissa? (Eli max.50kt/s). Mitä siinä ois pitäny tehdä, että ois saanu nopeudet nousee? (Näin jälkikäteen ihmettelen). Muistaakseni siinä ei ollu protkollan salausta, vai oliko? Ton takii just vaihdoin tähän uTorrenttiin, että nopeudet ois noussu, ja noushan ne ku osas vähän säätöjä tehdä..
Uusimmissa komeetoissa ainakin on tuki tälle PE:lle. En tosin tiedä miksi sitä siellä kutsutaan, mutta löytynee asetuksista.
Mulla toi protokollan salaus ei ainakaa vaikuta mitään, olkoon se pois päältä tai päällä, kamaa tuloo niin lujaa ku täl netil on mahdollista.
Eli taitaa johtua siitä etten jostain syystä vain saa seedijöitä. Mistähän tämä voi johtuu? Jos jotain kiinnostaisi oikeasti neuvoa minua täällä, kiitos.