Ainakun mulla on uTorrentissa lataukset päällä niin netti ja kone hidastuvat paljon, onko tähän jotain ratkaisua?
Ratkaisu on sammuttaa se utorrent. Netti hidastuu paljon sen takia, että netti kaistaa ei jää muille ohjelmille niin paljoa kun utorrent lataa niin kovaa. Koneen ei kyllä pitäisi hidastua niin paljoa, sillä utorrent on todella kevyt ohjelma.
en muista mutta ainakin mulla on semmonen ominaisuus että jos pidät päällä 8 latausta saman aikaisesti niin ei pysty tekemään koneella mitään kun kovovalo palaa koko ajan, sitten on eri asia jos on vaan 1-4 latausta
Upload kaista siinä tukkoon menee.Eli rajoita esim.40 jos 512 uppi. jos esim.8/1 niin rajoita 80-85. Näillä rajoituksilla saat täyden downloadinkin käyttöön.
Eli ku mä en oo vielä oikeen perillä näistä torrent ohjelmista niin voisiks kertoa mulle että mistä mun pitäis toi nyt laittaa. 2/512 = Netti
Suomen kielisessä µtorrentissa verkkovelho (network wizard?) osaa asettaa sopivan upload-nopeuden. Eli paina Ctrl+G. Valitse yhteyden tyyppi eli xx/512 ja "käytä valittuja asetuksia".
Mulla itsellä kans konen netti menee ihan tukkoon jos Utorrent päällä, siksi käytänkin Netlimiter nimistä ohjelmaa jolla voin rajoittaa uppi ja download kaistaa.
netlimiteri iha ok kunhan sen käyttää oikein mutta sen pystyy kyllä raijottaa suoraan melkein joka torrenclientistä myös..