Eli kun Utorrent on vähän aikaa ollut päällä niin cpu-usage nousee 99-100% ja pf-usage on n.2500 Mt (yleensä n.300). Tämä tarkoittaa tietenkin koko koneen hyytymistä ja erityisesti F-Secure ottaa kovasti lukua. Fsdfwd.exe- tiedosto käyttää normaalisti muistia n. 3000kt, mutta kun utorrent tilttaa niin muistin käyttö nousee aina 250 000kt! Tietääkseni tämä on F-Securen käyttämä tiedosto. Yritin asentaa uudestaan mutta sama ongelma jatkui uudelleenasennuksen jälkeenkin. Olen myös kokeillut azureustakin, mutta jotenkin tuntui raskaammalta ja nihkeältä. Aiemmin Utorrent toimi moitteettomasti, mutta nyt jostain syystä pätkii ja pahasti.
ettei kaikki johtuis tuosta F-securesta..se on aika raskas ohjelma..ja jos sulla on älyttömästi latauksessa niin tottakai se vie paljon eli periaatteessa kannattaa ladata 1 tiedosto tai levy kerrallaan tai ainakin suosittelen
Joo se ei enää siitäkään voi johtua kun ei tarvitse olla latauksessa kuin 1 tiedosto niin jumitus alkaa pikkuhiljaa. Virukset oon tarkistanu ja ne on ihan ok. Pitäskö antaa F-Securelle kenkää ja hankkia joku kevyempi ohjelma?
Laitoinpas azureuksen päälle niin meni noin 1min. ja f-secure sanoi itsensä irti. Lukee vaan et Internetsuojaus: toimintahäiriö... Kysytäänpä nyt tässä sit samalla et jos heitän helkkariin tuon F-Securen niin mikä virus-softa ja palomuuri kannattas laittaa? Joskus oli Zonealarm ja se oli mielestäni huono.
Taisi mennä yksinpuheluksi mutta... Poistin F-Securen, asentin AVG-virustorjunnan ja Sygaten palomuurin. Nyt ainakin näyttäis siltä ettei Utorrent eikä mikään muukaan herjaisi millään lailla.
Kerio + Avast! ovat täällä osoittautuneet parhaiksi...molemmat ilmaisia. edit: jäipä sitten viimeinen viesti lukematta...
Mulla alkoi kanssa µtorrent hyydyttämään konetta tosissaan. Olen nyt kokeillut ABC:tä ja tuntuisi pelittävän. Avast+Sygate käytössä myös. t.Jukkis
itse suosittelen tuota AVG virustorjuntaa ja palomuuriksi selviää itselleen paras kokeilemalla esimerkiksi tuo Kerio ei oikee tehnyt omalla koneella mitään..kuhan oli vaan mutta nyt ZA on osottautunut hyväksi.. @jukkis tuo utorrentti on mielestäni todella kevyt jos se vie ihan älyttömästi tehoja sitten on jossain asetuksissa vikaa tai tottakai se vie paljon tehoja jos vaikka on 10 eri tiedostoo lataukses
Kyllähän se kevyt pitäisi olla. Hyvin pelasi noin 3 kk mutta sitten alkoi pykiminen. Ja yhtä filua lataan yleensä. Asetuksia en ole muuttanut. Näkyy olevan monella muullakin samoja ongelmia µtorrentin kanssa. Mulle on ihan sama mitä softaa käytän kunhan bitti liikkuu ja kone pysyy pystyssä. Ja aika simppeli tämä ABC:kin on.
En ole portteja ohjaillut. Tiedä sitten onko sillä vaikutusta kun viime aikoina on tullut latailtua normaalia isompia (2-4 gigaa) tiedostoja. Ei tämä minun kone ole nimittäin mitään viimeisintä rautaa. Tosin mitä olen lukenut postauksia aiheesta, niin näkyy tuota hyytymistä esiintyvän suht tuoreissa koneissakin. Levytkin tuossa eheyttelin mutta ei vaikuttanut asiaan mitenkään.