Utorrent ja windows 7 ongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by hallu1984, Oct 21, 2009.

1. hallu1984

hallu1984 Regular member

Trophy Points:
    26
    joo että sellanen ongelma mul on ton utorrentin kanssa, että mulla palaa toi keltainen kolmio tossa alhaalla, enkä saa sitä millään pois. Enkä osaa ohjata noita portteja tohon utorrenttiin ni kaipaisin hieman apuja. koitin tota portforward juttuu, mutta sit mulle ilmeni ongelma että mistä mä saan tietää ton static ip address:in ku ohjeen mukaan se ei ainakaan onnistu. koska vaikka kuinka monta kertaa kirjoittaisin commandiin (ipconfig /all) niin se herjaa ettei tunnista tollasta käskyä. kirjoitin sen tietenkin ilman sulkuja :) mutta jos joku pystyisi auttamaan minua tässä asiassa niin olisi todella mukavaa. Modeemini on telewell ea510v3.

2. heikki75

heikki75 Regular member

Trophy Points:
    48
  3. hallu1984

hallu1984 Regular member

Trophy Points:
    26
    muuten ihan jees, mutta saan tollasen viestin kun yritän tota ipconfig:ii käyttää...

'ipconfig' is not recognized as an interal or external command, operable program or batch file

mistäköhän moinen johtuu ja millä mä saan sen ip osoitteen selville??

4. khandaras

khandaras Regular member

Trophy Points:
    28
    Kokeileppas ipconfig -all

5. heikki75

heikki75 Regular member

Trophy Points:
    48
    - Windows XP > Ohjauspaneeli > Verkko- ja Internet-yhteydet > Verkkoyhteydet

Tuplaklikkaa verkkoyhteyskuvaketta ja valitse "Tuki"-välilehti, jolloin näet koneesi IP-osoitteen (ylimmäinen osoite).

Vistassa ja 7:ssa luultavasti myös näkee IP-osoitteen.

- Windows Vista > Ohjauspaneeli > Verkko ja Internet > Verkko- ja jakamiskeskus > vasemmalta "Hallitse verkkoyhteyksiä"

- Windows 7 > Ohjauspaneeli > "Verkko ja Internet" alapuolelta "Näytä verkon tila ja tehtävät" > vasemmalta "Muuta sovittimen asetuksia"

Share This Page