Jeps... Mitäs tolle vois tehdä, kun on jumittanu jo monta tuntia tossa 97.7 %....?!?!? Onko pätkä jo katsottavassa kunnossa?? Puuttuuko lopusta tuo osa?? Vai mitä toi tarkottaa??
Mulla sama juttu! Se viimenen data jää aina jostain syystä hylätyksi, vaikka se valmistuiskin monta kertaa... Sit jos yrittää kattoo sellasta pätkää, joka on 99.9% valmis niin hirveesti pieniä virheitä kuvassa! Mulla on ollu joku filu tossa 99.9% yli vuorokauden, joten tuskin se valmistuu ollenkaan. Koko ajan lataa sitä viimestä puuttuvaa megaa tai jotain uudestaan ja uudestaan.
Seedaaja siellä taitaa peeloilla. Noita vitsiniekkoja riittää ainakin vapailla saiteilla: seedaus pysäytetään juuri ennen 100 %:a. Hahhaa ja sitten on äidin pikku pettereillä hauskaa.
Usein ei leffaa saa näkymään yhtään, jos se on vähänkin vajaa. Joskus pystyy katsomaan häiriöisenäkin. Kannattaa kokeilla eri soittimilla: MPclassic, BS... Winukan nykyinen mediaplayeri on todella kranttu.
Ja Avipreview ja VLC Player taas eivät ollenkaan niin valikoivaa sorttia. Eikä tuo välttämättä edes johdu siitä, ettäkö seedaaja tahallaan sen pysäyttäisi, vaan siellä voi olla erilaista vikaa seedaajassa, torrentissa tai trackerissa, jolloin saatua viimeistä palasta luullaan virheelliseksi tai se jää kokonaan puuttumaan.
Ihan mielenkiintoinen pointti tuo eduard0:n. Olen aina luullut että siellä vintiöt vaan kiusoittelee Ilmeisesti ei-julkisilla trakkereilla tuollaisia ongelmia sitten ole, kun en ole ikinä törmännyt kun jossain piratebayssa tai muussa jätemyllyssä. Edit:typo