Aina, kun avaa Utorrentin 1.8.1 (stable) niin se menee jumiin (ei vastaa). Edellinen versio 1.7.1 pyöri jonkin aikaa,mutta sitten, kun siihen teki suurempia muutoksia: aloitti uuden latauksen, muutti asetuksia niin silloin sekin kaatui. Utorrentin versio on 1.8.1 uusin vakaa versio. Acer aspire 5520 kannettava ja siinä on vista käyttöjärjestelmä. Muisti:3gb, Nvidia geforce 7000M näytönohjain ja amd athlon 64x2 dual-core prosessori. Virustorjunta: Eset Nod32 antivirus,windowsin palomuuri ja windows defender.
Mun kone (Fujitsu Siemens Amilo D1840) pyörittää 1.8.1 hyvin ainakin. Ootko koittanu asentaa uudestaan?
Kokeilin myös Bitcomettia.. Muuten toimi ihan hyvin, mutta sitten tulikin ongelmia, kun aloitin lataamaan jotain niin se kaatoi koko netin. Monesti oon koittanu availla Utorrenttia, mutta se kaatuu aina joten viekö se liikaa muistia tjs.?
Asensin koneelleni Azureus ohjelman, nykyisen Vuzen ja se toimii nyt moiteettomasti! Vielä etsisin semmosta tietoa, että saako sillä ohjelmalla valittua torrentteja erikseen listasta jos tiedosto sisältää useamman tiedoston sisällään. Esim. Utorrentissa minulle ilmestyi "pop-up", kun aloitin latauksen ja siitä pystyi valitsemaan haluamani tiedostot.
En tarkemmin tiedä kun en ole ohjelmaa käyttänyt, mutta se olisi kyllä hyödyllinen ja uskon että sen jostain valikosta saa laitettua tulemaan näkyviin.