Moikka! Sellaista halusin kysyä että mikä olisi hyvä lataus/lähetysnopeus kun mulla on 1M/512 K liittymänopeus ? Miten käynnistän ohjelman kun mulla on latauksia kesken ja haluan jatkaa lataamista? Kiitos!
Lähetysnopeus > valitse uTorrentin verkkovelhosta 'Yhteyden tyyppi' > xx/512k Latausnopeus > oletusasetus eli 0 (rajoittamaton) Käynnistä valikosta tai jos et ole asentanut UTorrenttia asennusohjelmalla niin tuplaklikkaa utorrent.exe tiedostoa. edit: tai esim 'utorrent-1.6.1-beta-build-483.exe' tiedostoa (joka on ladattu tiedosto ilman asennusohjelmaa).
Mulla on se suomenkielisenä ja se löytyy Ohjauspaneelista Lisää tai Poista valikosta, elikkä se on asennettu. Kävin verkkovelhon ´yhteyden tyyppi´ asetuksessa ja laitoin se > xx/512K. Mutta mistä voin tarkistaa että latausnopeus on se 0 ?
Ominaisuudet -> Asetukset (tai paina Crtl+P) Yhteydet välilehdellä on alhaalla kotha "Yleinen maksimi latausnopeus" missä tuo 0 on rajoittamaton. Huomaa että se ei välttämätä jätä kaistaa surffailuun tai muuhin verkkoliikenteeseen... jos et rajoita sitä. Noin 80% sun maksi nopeudesta on ihan riittävä uTorrentille. EDIT: Kuva tuosta alempana neuvotusta (nopeasta) tavasta.
Nopeusrajoituksia voi myös asettaa/poistaa oikean alanurkan Läh. ja Lat. -tekstejä hiiren toisella napilla klikkaamalla.