Mulla on palanut tos ennen vihreä valo eli yhteys pelaa. Nyt "Ei yhdistettävissä Palomuuri/reititin rajoittaa verkkoliikennettäsi. Sinun täytyy avata portti jotta muut voivat ottaa yhteyttä sinuun" WTF! Eli portti ei enää stemmaa. Vaikuttaako se että mulla on uus motukka ja nopeempi yhteys? Auttakaa E: Olen saanut selville että mulla NAT eli kiinteä ip. ja modeemi on Thomson TCW710
Olen nyt saanut Utorrenttiin vihreetä valoa eli nat on kunnossa. eli modeemiin laitoin ip + portin oikein. Vielä joku rajoittaa lähetysnopeuttani.
NAT ei tarkoita kiinteää ip:tä...kaksi aivan eri asiaa. Lueskele Wikipediaa jos kiinnostaa. Ja mistä tiedät että joku edelleen jotain rajoittaa? Siitä ettei aina tule tavaraa kaistan täydeltä? (esim 2 megan maksimi on 200 kt/s, 512:lla 50kt/s) Ajoittainen hitaus on aivan normaalia, kun nuo nopeudet riippuvat myös siitä toisesta päästä. Kaksi hommaa jotka kuitenkin kannattaa tsekata: 1) TCPIP.SYS patchaus (raja noin 500 paikkeille) 2) Protokollan salaus asentoon Käytössä En jaksa näihin ohjeita kirjoitella kun haulla löydät ainakin 50 ketjua missä näitä on käsitelty.
Joo kiitos. Sain asian selville puolivahingossa löysin modeemin asetuksista Upstream Channel lisäsin kanavia. Nyt dataliikkuu miten pitääkin.